בזמן שעבדתם



אתמול בבוקר פצ'וצ'ו חוסן בחיסון מרובע השנתי.

אבא שלו, כלומר אני, לא הצליח לישון כל כך טוב לילה קודם כי:

תהיתי איך אני אצליח להכניס אותו למנשא ביד אחד וגם איך הוא יגיב כשנגיע לוטרינר למרות שדיברתי איתו הרבה והסברתי לו שאנחנו נוסעים לקבל חיסון. לבסוף הצלחתי להכניס אותו למנשא למרות התנגדות רפה מצידו. אצל הוטרינר שלו הוא היה קצת מפוחד למרות שנתתי לו להבין שאני לידו. בנסיעה לוטרינר שהוא בדרום העיר ובחזרה עשיתי במוניות ולא באוטובוס הוא היה מפוחד ולכן הוא יילל למרות שהאצבעות של היד הבריאה היו מעבר למחסום.

כשחזרנו הביתה פתחתי את המנשא במהירות ונתתי לו להסתובב בבית על מנת לתת לו להבין שחזרנו לטריטוריה שלו ושלי גם טרחתי לתת לו אוכל שאכל אותה בשתי נגלות. ואז הלך לישון. הוא יישן עד עכשו. אני יודע שהוא חייב לישון ולהירגע ולכן אני נותן לו את הזמן. גם משתדל להרעיף עליו הרבה אהבה ובמיוחד לא לגעת בו במקום של הזריקה. עד מחר בבוקר הוא יתאושש, זה בטוח. אחרי 9 שנים שאנחנו ביחד למדנו להכיר אחד את השני.

מי שלא מגדל חתול בכלל וחתול סיאמי בפרט לא יבין בכלל על מה מדובר ומהי אהבת חתול.

****************************

התיק נגד הרב טאו ייסגר?

מאה עדויות נגבו מהמעורבים אפשריים ונראה שאין תשתית ראייתית.
אני לא מצליח להבין את זה. פשוט לא מצליח להבין.
תעזבו את זה שאני לא אוהד את הרבנים בכלל ואת אנשי הדת בפרט שחושבים שמגיע להם הכל כי הם, כביכול, נציגי אלוהים על פני האדמה ובגלל זה הם מרשים לעצמם הכל כולל לבצע מעשי אינוס בנשים, גברים, ילדים וילדות. אם הם לא יענשו על כך גם אחרי 20/30/40 שנה אז מה זה מעיד עלינו כחברה?
לפני 44 שנה אני הייתי קורבן אונס קבוצתי וחרם כיתתי ושכבתי. כיום, אני לא חי כבר את האונס ההוא, מבחינתי הוא שייך לעבר ולשם הוא שייך (למרות שעל פי אנשי מקצוע הטראומה מהמקרה נשארה) אלא אם כן מתפרסם מקרה אינוס כזה או אחר.
כקורבן הנפש עדיין מדממת, כואבת למרות עשרות אלפי שעות עם פסיכולוג.
מי שלא חווה מקרה אונס לא יכול.ה להבין זאת.

***************************

תקשיבו רגע:

זה שאני נמצא בחופשת מחלה זה לא אומר שאפשר לשלוח לי הודעות בוואטצאפ אחרי 22:00 בלילה. 

הנייד שלי נשאר דלוק אך ורק בגלל אמא שלי ולא בשביל אחרים. כשאני הייתי צריך אותכם לפני 10 חודשים אף אחד ואחת מכם ענה לי אז למה שאני אענה לכם כשבוער לכם הרקטום?

יד רוחצת יד, מן הסתם.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים