אני לא צדיק



פצ'וצ'ו יישן ואוכל כרגיל וגם עושה את צרכיו.
אחרי החיסון.
הפתיע אותי שגם הלך לישון אתמול במנשא שלו שנמצא בחדר השינה שלי. כשראיתי אותו יישן שם גם אני הלכתי לישון. באיזה שהוא שלב התעוררתי עם צורך לקום לשירותים ומצאתי אותו יישן לצידי - בצד ימין שלי - וישנו כפיות. היה לי קשה לקום אבל הוא כבר התעורר. קמתי איכשהוא, התפנתי ומיהרתי לתת לו לאכול. 
כל הזמן נזכרתי איך הוא ישן במנשא בכייף שלו. בדרך כלל הוא לא אוהב להכנס לשם כי זה נתן לו אסוציאציות שאני מוציא אותו מהטרטוריה שלו כשהפעם הוא הרגיש בטוח שאנחנו לא יוצאים מהבית. גם אהבתי נורא לישון איתו כפיות, כשהוא יישן על השמיכות - שמיכת פוך ועוד שתי שמיכות חמות מעל - היה לו חם מהשמיכות וגם מחום הגוף שלי. גם הלילות האחרונים מאוד קרים.
אני הכי אוהב את זה שפצ'וצ'ו יישן איתי לא רק בגלל חום הגוף שלו אלא בגלל שאני רגוע שהוא לידי.
**********************
חזרתי לשים את העגיל באוזן שמאל.
(על אפם וחמתם של השכנים "החוזרים בתשובה" שלי").
אתמול היה לי בדיקת צפיפות עצם שיגרתית באסותא ראשון לציון כשסיימתי רצתי לעשות עוד חור באוזן וגם החזרתי את העגיל בעזרתה של המוכרת, מה לעשות הכל בגלל היד שמאל המרוסקת. 
נשאר לי לבקש עזרה לשים את השרשרת.
דווקא להחזיר את הצמידים ביד ימין אני יכול לשים כי זה עדיין בטווח הכיפוף של היד.
**********************
פעם את אלירז שדה לא הערכתי בגלל היותו הולל, פוחז ושנהנה מ - 15 דקות תהילה. מאז, עברו הרבה מים בנהרות: הוא התברגן, התבגר, התחתן, חזר בתשובה (החלטה אישית שלו שאני מכבד אותה), תמך בנתניהו וחזר בו מהתמיכה. בראיון האחרון שלו אמר משהו שהוא חזק לטעמי: "היופי הוא שאנשים צריכים לשפוט אדם שבחר להתחזק. אני לא צדיק, אף אדם עם כיפה וציצית הוא לא צדיק. זה עניין של בן אדם שבא ומוכן לעשות השתדלות שהוא לא עשה קודם".
אהבתי את זה לא כאדם מאמין אלא כיהודי גאה.
שאפו לו.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים