רגע לפני שבת

רגע לפני שבת..........

אני יושב וכותב עוד פרק בבלוג שלי (רק הבוקר כתבתי פרק בבלוג, יומן, שלי).
מצד אחד, הימים שאני בבית לא עושים לי טוב. מצד שני, אני פתאום שופע בכתיבה: נהיה יצירתי בכתיבה (כנראה מזג האוויר הסגרירי שבחוץ עושה את שלו).

מאז שאני בבית בכורח אני מקפיד על הדלקת נרות שבת בימי שישי עם כניסת השבת. מקפיד לחבוש את הכובע שהיה של אבא שלי מיד אחרי מקלחת. מתחבר לעצמי, לנפש ולנשמה שלי. לא שאני בכיוון של חזרה בתשובה כי לא להדליק אש או ללכת לבית הכנסת כרגע זה לא בשבילי. נהנה מהמחשבה של שבת מנוחה לגוף ולנפש (הולך לישון צהריים בשבת). המחשבה שהכסף של שבת זה כסף של חטא: לכן, זו הייתה אחת הסיבות שלי להתפטרות ממקום העבודה שלי...........

וכן אני מרגיש טוב עם עצמי עם התהליך הפנימי שאני עובר ביני לבין עצמי: מה עשיתי ומה לא עשיתי במהלך השבוע האחרון ומה יש לי לעשות בשבוע הקרוב. לסלוח לעצמי לפני שאני סולח לאחרים. קודם כל לעצמי: בכדי למצוא את השקט ואת השלווה לנשמה שלי.

וכן.................

אני לא אגדל פאות, וגם לא אשים ציציות אל תדאגו. גם ככה יש לי זקן.

****************

שבת שעברה הייתה שבת מיוחדת בשבילי.

הן מבחינת התאריך העברי והן מבחינת פרשת השבוע: יח' באדר א' ופרשת השבוע "כי תישא".

בתאריך העברי הזה נולדתי. ופרשת השבוע הזו הייתה פרשת הבר מצווה שלי.

כל פעם שזה מגיע אני מתרגש משהו. נהפך לנוסטלגי כזה. לעולם שהיה שונה מהעולם של היום. מתגעגע לאנשים שהיו בחיי ולא איתי היום.

סתם משתף, כזה.


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים