שתיקה

גזרתי על עצמי יומיים של שתיקה.

לא בגלל שלא היה לי מה לספר אלא בגלל שהייתי מותש לגמרי משתי הלילות האחרונים. 

כידוע אני מגדל חתול סיאמי בן 11 בבית. מזג האוויר היה סוער מצד אחד והוציא את חתולי הרחוב לחצרות בחיפוש מקומות חמים. לצערי הרב, אותם חתולי רחוב ייללו ושיגעו את צ'וצ'ו שכבר סימן את הטרטוריה שלו ושיגע אותו שישנם חתולים פולשים שפלשו לו לטרטוריה שלו. כמובן, שהוא קפץ על הסורגים בחלון שתחומים ברשת והתנהלו נהימות ששיגעו. הייתי צריך לצאת ולסלק את הפולשים על מנת שצ'וצ'ו יירגע ולכולנו יהיה שקט. סיכום: 2 לילות לבנים.

********************

זו הייתה גם שתיקה מכוונת אחרי ש.......

בימים האחרונים שיגרתי לאוויר פרקים בבלוג שהיו תוקפנים ביותר. ששימשו מראה לכל העולם ואחותו.

אמרתי לעצמי: " ישראל, תרגע ותרגיע"

********************

לא הייתה לי חסרה הכתיבה. בכלל.

ראיתי שנתוני הקריאה בבלוג שלי רק עולה ועולה. ונהנתי מהנתונים שעולים ועולים. הגיע הזמן שיקרו את הפרקים בבלוג שלי. אחרי תקופה של יובש מסויים בקריאה. וזה היה מתסכל נורא.

שיהיה ברור: לא מחפש רייטינג. לא מחפש תצומי. רק מחפש להיחשף בחסד הכתיבה שלי שאולי אצליח סופסוף לכתוב ספר ו/ או אנהל טור בעיתון.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים