תודה רבה ששאלתם

אחרי ארבעה ימים התרחצתי סוף סוף.

ממש שנאתי את עצמי........... את הריח שיצא ממני. ממש לפני שישבתי על המחשב מרחתי אפילו קרם פנים אחרי המקלחת וששטפתי את הפנים טוב - טוב.

*************

אתמול בלילה כשהלכתי לישון לא לקחתי כדור משככי כאבים.

פשוט לא היו לי כאבים. אמרתי לעצמי שאני אתמודד איתם אם יהיו לי. הגיע הזמן אחרי 13 יום.

עד ש...........

בשעה 04:30 בבוקר התעוררתי עם דחף לשירותים והתחלתי להרגיש את הכאבים....... פה אמרתי לעצמי: "ישראל, קח אופטלגין עכשו". כשנשכבתי שוב במיטה אחרי שלקחתי את כדור פשוט רציתי לצרוח לשמיים ולא היה אכפת לי השעה......... איכשהוא התעלפתי, כנראה, מהכאבים והתעוררתי שוב כשצ'וצ'ו היה שוכב לידי במיטה בשעה 07:00 בבוקר.

רק רציתי לקום מהמיטה, שוב. הרגשתי שאני מזיע, שוב. זכרתי את הכאבים שסבלתי שעתיים וחצי לפני. זכרתי את הפלטינה שיש לי ביד שמאל ששמו לי ביד. 

"ישראל, עלייך לקום. יש יום חדש בחוץ. אתה תתרחץ היום ותרגיש טוב" - כך אמרתי לעצמי בלב. וכך היה.

***********

שם המשחק כאן: סבלנות.

אבל מה???!!!! איפה קונים את הסבלנות????!!!! במיוחד מי שנולד בחודש השלישי והוא חסר סבלנות.

**********

עוד שבוע וחצי יחל יום ההולדת ה - 53 שלי.

אמלק!!!!!!

אל תשאלו אותי מה אני רוצה ליום הזה.........

תפתיעו אותי.......

הגיע הזמן להפתעות.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים