תשחררי


איך היית מגיב אם הייתי אומרת שאני זקוקה לך?
כי עכשיו שאני קצת זקוקה, ומחפשת כתף חמה
אתה זה המשהו המיוחד הזה, שיכול לשנות לי את מצב הרוח בשנייה.
הגענו למצב שאני לא אומרת ואתה לא שואל,
אני נעלמת ואתה מתעלם,
אני אוהבת ואתה משחק
אני עדיין מחפשת תשובות
כי אף פעם אני לא מבינה גם לא בין השורות
ולמרות שזה מה שאני מרגישה
כשרע לי ובא לי חיבוק דוב זה רק ממך.
איך היית מגיב אם הייתי אומרת שאני זקוקה לך?
כי עכשיו לא אכפת לי אם אתה עושה הצגות כשאנחנו מתראים
אם אתה סתם משחק אותה שכיף לך ונעים
אני זקוקה לך לחיבוק, לחיוך, לשמחת החיים שלך והשטויות
וגם אם אתה משחק אני את מה שאני מרגישה כשאני אתך לא מצליחה לזייף ובגלל זה כשאני באמת כבר זקוקה למישהו
הרגש האמיתי מתגלה וזה תמיד אתך אז זה כבר לא במקרה.
איך היית מגיב?
*********************
״תשחררי״
תראי..
אני יודעת שלפעמים את נופלת.
אני יודעת שלפעמים הראש שלך במחשבות בלתי פוסקות.
אני יודעת שלפעמים קשה לך להירדם, את מתהפכת במיטה מצד לצד.
אני יודעת שהיום שלך לא מתנהל כרגיל.
למה?
אני מבינה..
יש תקופות בחיים שאנחנו נופלים זה מובן את צודקת.
אבל את?
את הלכת רחוק מידי..
תיראי,
זה טוב לקחת לעצמך זמן,
זה לא רק טוב זה חייב.
לפעמים הנפש צריכה קצת אוויר.
אבל אצלך זה כבר לא אוויר,
את מורידה את עצמך.
אגיד לך משהו:
*לכל אחד יש את הכוח לקום*
השאלה עד כמה אנחנו רוצים לקום ומתי?
אני יודעת שבא לך שמישהו יבוא וירים אותך ויגיד לך
״יאללה קומי״
לא תמיד זה ייקרה,
את תצטרכי להרים את עצמך לבד.
אז תשחררי -
תשחררי את מה שיושב עלייך,
•השינאה.
•פגעו בך.
קבלי אותם עם עצמך באהבה.
תעשי טוב לנפש שלך, תשחררי.
וואו אחותי אין לך מושג איך תרגישי טוב עם עצמך
אני מבטיחה לך.
תמשיכי להיות כל יום טובה יותר מהיום הקודם.
הריי זאת מי שאת רק טוב את מפיצה.
יש מסביבך כל כך הרבה טוב!
פתחי את עינייך, תימשכי אותו אלייך.
קשה לקום לבד ולקבל שפגעו בך ואת השינאה על זה,
אבל יודעת מה כיף?
כשאת קמה לבד מחובקת איתם ומקבלת אותם בשביל הנפש שלך,
בנית את עצמך בגללם,
אף אחד לא יכול עלייך.
אז,
קומי ושחררי הכל ❤️

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים