בואו



בואו נבהיר כמה דברים, בבקשה:

1. הבלוג הוא שלי. סוג של יומן אישי. זה שאני מפרסם את הפרקים בבלוג שלי אני 
    בעצם חושף את עצמי.

2. לאף אחד ולאף אחת לא מתחשק לקרוא צרות של אחרים. לכולם יש צרות,
    עניים ועשירים כאחד.

3. נגזר מסעיף 2: אני לא ליצן!!!! גם לא מתיימר להיות כזה. ליצנים יש בקרקס.

4. אני גאה בבלוג שלי שהקמתי אותו לפני 6 וחצי שנים והגעתי ליותר מ - 18200 קוראים. 
    כנראה בכל זאת הבלוג שלי מעניין.

5. הפנמתי בשבוע האחרון שאין היום חברות, רעות. כל אחד חי לעצמו ולריבוע שלו.

6. לאור האמור לעיל אני לא אפסיק לכתוב בבלוג שלי ולהפיץ אותו רק לא אפיץ אותו
    בוואטצאפ. מי שירצה לקרוא שיעקוב אחרי הפרסומים שלי ברשתות חברתיות.

7. מפריע לאנשים שאני כותב את האמת. שאני משמש מראה לאנשים, לטוב ולרע. 
    מפריע שאני מנהל בכלל בלוג.

8. באמצעות פרסומים האחרונים מתוך הבלוג גיליתי מי חבר ומי לא.

9. השבוע היו כמה אנשים שביקשו לשלוח אותי לטיפול פסיכולוגי ו / או פסיכיאטרי.
    באמא שלכם, מי אתם שאני זקוק טיפול שכזה? אתם יודעים מה דעתי על זה בכלל?
    על סמך מה אתם קובעים שזה יעשה לי טוב?


זה אני........

ברוכים הבאים למועדון קוראי הבלוג שלי, לטוב ולרע.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים