No say No more

הציבור ישראלי לא אוהב לקבל ביקורת, הוא אוהב להעביר ביקורת................ על אחרים רק לא על עצמו.
זו בעיה חמורה מאוד, כי הגמל לא רואה את הדבשת שלו.

את הפוסט האחרון שלי מאתמול קראו רק 14 קוראים כי זה היה פוסט ביקורת שאנחנו במחצית השנת 2020 ועדיין לא יודעים לקבל את הקהילה הגאה. עדיין. מי אוהב לקבל / לקרוא ביקורת, במיוחד שהיא מוצדקת????!!!!

חברות וחברים, תתמודדו עם הביקורת - גם אם אתם אוהבים וגם אם לא - אני יודע שאני צודק בביקורת שלי. מה לעשות לא כולם אוהבים לקבל ביקורת. ישנם אנשים שחושבים / סבורים שהשמש זורחת מהישבן שלהם כשבפועל היא לא זורחת עליהם אפילו.

****************

אתמול בלילה נחשפתי לביקורת על קבוצת הקהילה הגאה שהוקמה בעיר בת ים.

ביקורת מילולית ואף איומים בפגיעה פיזית, זאת לאחר שראשי הקבוצה ביקשו תמיכה כספית מהעירייה.

רק שראשי הקבוצה לא הפנימו עדיין מספר דברים:

1. אני הייתי כבר בסרט ההוא כשניסיתי להביא לשינוי תודעתי של הציבור הבת ימי כלפיי הקהילה הבת ימית. אך לצערנו הרב, 
    הציבור הבת ימי הוא גזעני. כבר חוויתי על בשרי פגיעה.
2. ראשי העיר בת ים לא יתמכו ולא תמכו בקהילה הגאה!!!!!! גם הם חוטאים בחטא הגזענות וחטא האגו.
3. הפעילות שהם יזמו בתמיכת נציגת מר"צ שנה שעברה לא הובילה לשום דבר. היו בודדים שהגיעו לפעילות הזאת. היא גם לא 
    שינתה תודעתית שום דבר, כי רוב הציבור הבת ימי שאל ובצדק: מה הקשר לכנס משפחות ולקהילה הגאה?
4. בבת ים לא יתקיים מצעד הגאווה !!!!!! נקודה. סוף פסוק. כדי שתפנימו. מבחינת תושבי בת ים מצעד הגאווה הוא הולך 
    להיות כמו המצעד שמתקיים בתל אביב ולא רוצים דבר כזה. 
5. כן להילחם. כן לייצור שולחן עגול עם כל ראשי הקהילות בבת ים על מנת לקיים דו שיח / דיאלוג ולהביא להבנה וכבוד 
    הדדי בין כולם. כל עוד ישנו שיח לא מכבד ולא מכובד לא יהיה כבוד לכלל הציבור ולקהילה הגאה בפרט.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים