In real life


מי לא מצא את עצמו נבגד פעם?
ולא רק בין בני זוג, אלא גם כחברים טובים, עד שאתם מבינים שהם לא היו ממש חברים, יותר דאגו לאינטרסים שלהם על חשבונכם, ופחות התייחסו אל הרצונות שלכם.

ומה יותר כואב?
שהאהבה הכי גדולה שלכם התגלתה כשקר הכי גדול שהיה לכם. שאתם מבינים שהאדם שאיתו אתם נמצאים כבר לא איתכם, שאתם אשכרה נתתם את הלב שלכם לאדם שדמיינתם איתו עולם ומלואו והוא לא אהב אתכם,רק ניצל אתכם. ניצל את הגוף שלכם, ניצל את הלב שלכם, את טוב ליבכם והתמימות הטהורה שלכם. 

ואז???
ואז אתם מתלכלכים, והאהבה? נהייתה כואבת, שאתם כבר לא רוצים לאהוב, שאתם כבר לא רוצים להכניס עוד מישהו ללב, כי מי הבטיח לי שהאדם הבא שאהיה איתו לא יתקע בשלב כזה או אחר סכין בלב?לא יברח? 
ואתם מרגישים מושפלים, והביטחון העצמי שלכם יורד, והראש נהיה לזנב,נהיה למטה.
אך תרשו לי להגיד לכם שאהבה היא לא דבר כואב, בגידות הן כואבות,אבל אהבה זה דבר מדהים, אל תנסו להטעות את עצמכם ולפחד בלאהוב. 

אתם אנשים טובים ויפים ואתם ראויים לאהבה כמו כל אחד אחר, להיות אוהבים ונאהבים. ראויים לחיות אצל מישהו בלב ושמישהו יחיה אצלכם בלב, שידאג לכם,שיעשה אתכם מאושרים כאשר אתם מרגישים רצון ליפול. גם אם נבגדתם, אל תחשבו שאתם ראויים לכך, הרוח הנפשית שלכם חזקה מרוח הסערה שמנסה להכנס לכם אל החיים.

אל תתייאשו,
אל תתנו לשברון הלב לחשוב שכולם ישברו לכם את הלב, יש אנשים טובים ויפים שירצו להיות איתכם, ואתם גם תגיעו לשם בעזרת ה'. גם אם עכשיו אתם בוכים, ואני בטוח שאתם בוכים, אתם מספיק אמיצים ואנושיים להוריד דמעות, לרוקן את הפסולת שיש לכם בחיים בשביל להכניס כח ללב. 
אתם תראו, זה יגיע, במקום בו אתם לא תאמינו שזה הגיע, וזה יקרה מהר יותר משחשבתם.
אני מאמין בכם.

************************
בחיים האמיתיים לא הכל תמיד פרפרים בבטן.

צריך לראות האם אתה תמשיך לאהוב את האדם שמולך גם כשתראה אותו במצבים הכי כואבים שלו, ברגעים הכי קשים שלו.

האם עדיין תרצה להמשיך להישאר איתו כשתגלה את החולשות שלו, ואת כל הפחדים, והמחשבות.

האם עדיין הבחירה שלך תהיה אותה הבחירה גם אחרי שאתה כבר לגמרי מכיר את האדם שעומד מולך, כשכל ההתאהבות חלפה.
כשאתה אוהב אדם מסוים אתה תבחר בו שוב ושוב ושוב.
קיים הבדל בין להתאהב במישהו, לבין להמשיך לאהוב אותו גם לאחר מכן. 
אהבה היא כבר לא רק התאהבות.
התאהבות זה סוג של 'הידלקות'- אתה נמשך לאדם, יש ניצוץ מסוים שאתה מסוגל להרגיש, ולראות בניכם, מעניין אותך להמשיך לדבר, ולהכיר את האדם שמולך. 
אבל אהבה היא הרבה יותר חזקה, כי התאהבות חולפת עם הזמן, ומה שמחליף אותה זו האהבה.
העובדה שאתה בוחר להישאר עם האדם שמולך, שאתה לומד לאהוב אותו אחרי שאתה מכיר אותו. אתה מכיר את כל הצדדים הטובים שבו, וגם את כל מה שפחות, ועדיין אתה אוהב את מה שמולך, עדיין אתה בוחר להישאר.
התאהבות שהכל ורוד, ויפה, וקסום זה רק בסרטים, ובתוכניות טלוויזיה.

************************

Right now, there are people around the world who are sad. They are alone, they miss someone, they are depressed, they are hurt, they have scars from the past, they have personal problems that no one knows, they have secrets that you would not believe. They wish, they dream And they wait. And now, they're sitting here reading these words, and I'm writing this for you, so don't do it. Don't feel lonely anymore. Always remember, don't get depressed about the past, don't worry about the future, and just focus on today. If today is not so good, don't worry. Tomorrow is a new opportunity. If you are reading this, be sure to share this to make others feel better.
Have a nice day!

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים