ניצחתי

קחו את זה בתור משפט לחיים.

לעולם אל תנסו לרצות אחרים על מנת לקבל ערך עצמי גבוה על עצמכם(למרות שהסביבה גם בונה את האדם,על כל פנים ראוי שהאדם עצמו יבנה את עצמו על פי קולו הפנימי), ולעולם אל תנסו להראות משהו שאתם לא על מנת שאנשים ישימו לב אליכם ויאהבו אתכם.

כי אתם יודעים איך זה היום, נוח לנו יותר למרוח איפור ופילטר מזויף, העיקר שאנשים יפגשו את מעמד האדם, אך לא את האדם עצמו פה בעולם.

תהיו אתם, ואני מבטיח לכם שאנשים יאהבו אתכם, בגלל מי שאתם, ולא בגלל מה שאתם מסתירים מלהיות.

ועל מנת שתוכלו להיות "אתם" זה כבר דורש עבודת חיים יומיומית,המוסיפה לנו דעת ואושר אמיתי.

ברגע שאנחנו נהיה אנחנו, נקשיב לקול הפנימי שלנו, נדע את היופי הייחודי לנו, נבין שיש לחיים שלנו מטרה, ונבין את הערך העצמי שלנו,

אני בטוח שאנחנו נהיה אנחנו בצורה יותר אמיתית, ובנוסף אנשים מסביבנו יתחברו ויאהבו אותנו.

אז תזכרו: הרצון לאהבה אמיתית, ולנתינה אמיתית, מתחילה קודם כל בעצמנו.

תזכרו שאתם אנשים טובים ויפים, שבאו לכאן עם מטרה אמיתית.

*********************

טִפָּה בַּיָּם

יֵשׁ לִי חֲלוֹם רָטֹב

לִהְיוֹת טִפָּה בַּיָּם

מִבְּלִי שֶׁהַחַמָּה

תַּרְגִּישׁ שֶׁאֲנִי קַיָּם.

לִרְאוֹתָהּ מִקָּרוֹב

נִכְנֶסֶת כָּל עֶרֶב

לַמַּיִם הַקָּרִים

עירֻמָּה

כִּבְיוֹם הִוָּלְדָהּ,

עִם חֹם שֶׁל

שֵׁשֶׁת אַלְפֵי מַעֲלוֹת

עַל בָּסִיס קָבוּעַ

וְאֵינָהּ חוֹלָה.

וְלַמְרוֹת זֹאת

הִיא מַדְבִּיקָה אוֹתִי

בְּדִמְיוֹן פָּרוּעַ.

*******************

ניצחתי.
את הלילות בלי שינה, את המחשבות הלא פוסקות, את הזיכרונות שהכו בי כל יום מחדש, את כל הגעגועים אלייך.
את השאלות של למה זה נגמר, של מה היה אפשר לעשות אחרת.
את המחשבות שאולי אני לא מספיק טוב, שאולי בי הבעיה.
לקח לי זמן, אבל בסוף הבנתי שהחיים הם לא סרט, שלא בכל מצב תמיד יגיע הסוף הטוב.
שיש תקופות טובות יותר וטובות פחות, וכל תקופה כזאת תעשה אותך חזק יותר, מבין יותר, חכם יותר.
כל תקופה כזאת היא שיעור, ואתה זה שבוחר מה לקחת ממנה, אתה זה שבוחר אם זה עוד צעד בדרך למעלה או שאתה בוחר לוותר ונותן לעצמך להתפרק.
לקח לי זמן, אבל בסוף הבנתי שאני צריך להביט קדימה, להרים את הראש ולא להתכנס בתוך עצמי.
שאני צריך לקום בכל בוקר הכי חזק שאני יכול, ללבוש את החיוך הכי גדול שיש לי ולצאת אל העולם, להאמין בכל הלב שכל מה שקורה זה לטובה, שיום יבוא ותגיע מישהי שתיכנס לי עמוק לתוך הנשמה ותציף לי את הלב מחדש באהבה, מישהי שתיכנס לי ללב בשביל להישאר שם לתמיד.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים