נו, תפסיקו לחרטט אותי



המעסיקים תפסיקו לנפנף במשפט: "אתה לא רוצה לעבוד כאן?" כל שני וחמישי.
זה לא יעזור לכם לשמור על העובדים שלכם!!!!!
זה לא יעזור לכם שכל שני וחמישי תחליפו עובדים, מבחינה כלכלית ומבחינה תדמיתית.
אם לא תכבדו את העובדים שלכם ותעמדו מאחורי המילים היפות שאתם אומרים לעובדים שלכם זה לא יעזור בכלל.
הבטחות צריכים לקיים.
אם אתם לא מסוגלים לספק לי הסעות בשבתות ובחגים איך אתם מצפים ממני להגיע לעבודה? במוניות על חשבוני? ואם אתם כבר מספקים הסעות אזי הם מגיעות כשעה - שעה וחצי אחרי המועד שנאמר ונקבע. למה אתם מענישים את העובדים שלכם שאמורים להגיע למשמרת ואת העובדים שאמורים לסיים את המשמרת?

הייתי אמור להגיע בשבת האחרונה למשמרת ערב משעה 15:00 עד 23:00. המנהל שלי, ילד בן 28, הוא מנהל חדש בתפקידו, רק חודש. בצהריי השבת בשעה 12:00 הוא הודיע לי שההסעה לי תגיע בין השעות 15:30 ל - 15:45 ושהוא יישלם לי את השעה הזאת. כמובן, שהייתה לי תחושת בטן לא טובה, תחושה שבהמשך התממשה: ההסעה לא הגיעה בכלל עד השעה 16:00, כשהייתי למטה כבר בשעה 15:25. זו הייתה שבת שלישית ברציפות במהלך החודש הזה שתמיד בכל שבת היה פאק באיסוף. אותו מנהל לא ענה לי כמובן. השארתי לו הודעה בוואטצאפ שלאור זה שההסעה לא הגיעה בפעם השלישית בחודש אני לא מתכוון להגיע למשמרת הזאת ולמשמרות שבתות בעתיד עד אשר תוסדר ההסעה ושאני אעבוד ראשון עד שישי כשיש לי תחבורה ציבורית. ההסעה בסוף הגיעה רק, אבל רק, בשעה 16:19. אני כבר הייתי בבית אחרי שהורדתי את הבגדים ושמתי את הטלפון על שקט. לא עניתי לשיחות עד היום בבוקר.

הבוקר בשעה 08:00 בבוקר שוחחתי עם המנהל הקודם שלי שבינתיים קודם לתפקיד סמנכ"ל תפעול של הקניון שבו הסברתי לו על הכל ההתרחשות. הרגשתי שהוא הבין, מצד אחד, והוא ידע להעיר לי על כמה דברים מצד שני. כעבור מספר שעות המנהל החדש התחיל לאיים עליי שאם אני לא אגיב לשיחות טלפון שלו אזי הוא יראה את זה כאילו אני מתפטר. כאמור התקשרתי אליו וצרחתי עליו: שהוא אדיוט ולא אני, שאם הוא לא מבין שהאיחורים הללו בשבתות עברו כל גבול ועד אשר לא יסדרו את נושא ההסעות אני לא אגיע למשמרות בשבתות אלא אם כן יקצו לי מוניות בתשלום או לחילופין אחד מהמנהלים - כולל של החברה - יצאו מהבית בשבת להביא אותי לעבודה, ידעתי להסביר לו שגם אני הייתי מנהל בענף המלונאות ושהתעסקתי עם צוות עובדים ועם הסעות בשבתות ובחגים ושאי אפשר לעבוד עליי. הוא הבטיח לי שבשבת הבאה הוא יקצה לי הסעה במקום בשעה 15:00 היא תהיה בשעה 14:00 ואני טענתי שזו תהיה שבת המבחן.

זה קורה כשנותנים לילד בן 28 שחלב אמו עוד לא יבש משפתותיו כח. הוא עוד העניש אותי בכך שהוא ביטל לי את המשמרת ביום ראשון אחרי השבת האחרונה.
**************

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים