I feel Alive


The secret of my life
Is never givin' up Now I'm close to you Walking through the stars Brings me to the start When I won with you I was waiting way too much For something good to come And I'm a bit fragile Was waiting way too much It's like an hourglass And you're like trouble Breaking me to pieces I wanted you to know that Every piece broke from you Breaking me to pieces Coz' every time You come around I feel alive Now I'm trying I'm trying I feel alive! I feel alive! The years I've been alone Far away from home Reminded me of you My job is almost done Baby I can now Escape away with you I was waiting way too much For something good to come And I'm a bit fragile Was waiting way too much It's like an hourglass And you're like trouble Breaking me to pieces I wanted you to know that Every piece broke from you Breaking me to pieces Coz' every time You come around I feel alive Now I'm trying I'm trying I feel alive! So alive Alive, alive, alive oh Alive, alive, alive Breaking me to pieces I wanted you to know that Every piece broke from you Breaking me to pieces Coz' every time You come around I feel alive


אני חי.

אני לא אדם מת. למרות שישנה מי שהיא מאוד קרובה, בשר מבשרי, שהייתה רוצה שאני לא אהיה בחיים. אני לא אתן לה את התענוג הזה. אני אצא מהמחלה בגדול, על אפה ועל חמתה. 

אביא אותה למצב שהיא תתנצל בפניי שהיא לא הייתה שם בשבילי, בשבע השנים הקשות הללו, מאז שאיבדנו את אבינו בטרם עת. מבחינתי, גם אם היא לא רוצה להודות באמת: היא רצחה את אבינו בדם קר במילותיה ובחוסר שכל, למרות היותה בעלת תואר שני בחינוך, מורה בישראל. 

כל אדם ששומע על ההתנהגות שלה טוען שהיא לא נורמלית. ודווקא משבח את התנהגותי בנושא: ניסיתי לדבר על ליבה, ניסיתי להיפגש איתה בבית קפה על חשבוני ולהבין מה קרה ומה היא מרגישה, שלחתי לה מכתב בן 25 דפים אחרי שחיללתי את צום יום כיפור בו כתבתי שאני מכפר על מעשייה ומסביר את עצמי. וליבה קשה כאבן. משאירה את אימנו להתמודד ולרוץ איתי לכל הבדיקות שעשיתי בשביל מחלת הסרטן: איזו בת זו שהיא נותנת לאמא שלה להתמודד לבד עם מחלת אחיה?

השבוע ניסיתי להיזכר בתווי פנייה ולא הצלחתי. ניסיתי להיזכר בזיכרונות ילדותינו ולא הצלחתי. לא אכחיש ולא אשקר: ההתמודדות שלי לבד עם כל המצב, הדחקת הרגשות, לאכול את עצמי הם אלה הביאו את המחלה על עצמי. 
חטפתי את המחלה??!!! סבבה. 
אני אעבור את השלב הזה.
ובגדול.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים