מכתב לסמוטריץ ולפרץ

                                  
בצלאל סמוטריץ ורפי פרץ שלומות,
שמי ישראל, ואתם לא מכירים אותי כמו שאני לא מכיר אותכם. עובדה אחת: אני גיי. 

אני לא מעוניין להשתנות ולו במעט רק בגלל שאורח החיים שלי לא מתאים לכם. לא מעוניין לחיות לפי חוקי ההלכה וגם לא לעשות המרה על מנת להיות סטרייט.
להזכירכם, אדונים נכבדים, אנחנו נמצאים בשלושת השבועות שבין י"ז בתמוז ל - ט' באב. 
בצום ט' באב צמים על חורבן שני בתי המקדש בגלל שנאת חינם. בצלאל סמוטריץ ורפי פרץ, אם אתם מגדירים את עצמכם כדתיים הרי שאתם יודעים מהי אהבת חינם, הפסוק: "אהבת את רעך כמוך" משקלו שווה למשקלם של עשרת הדיברות. תאהבו ותכבדו כל אדם ואדם באשר הוא אל תנסו לשנותו ולו במעט. אל תשנו את רעך על מנת יהיה דומה לך: אם כולם יהיו דומים אחד לשני הרי עולמנו יהיה משעמם עד מאוד.
בצלאל סמוטריץ ורפי פרץ הרשו לי להביא לכם מספר ציטטות חשובות ומעניינות:

בתשעה באב נגזר על אבותינו שלא יכנסו לארץ, וחרב הבית בראשונה ובשנייה, ונלכדה ביתר, ונחרשה העיר. משנכנס אב, ממעטין בשמחה. (משנהמסכת תעניתפרק ד')

חמשה דברים ארעו את אבותינו בשבעה עשר בתמוז, וחמשה בתשעה באב...
על פי מסכת תענית, האירוע הראשון היה הגזירה על דור המדבר שלא יכנסו לארץ ישראל בגלל חטא המרגלים. המדרש קושר חטא זה שהתקיים בליל תשעה באב לאסונות שהתרחשו מאוחר יותר. האסונות הבאים היו חורבן בית המקדש הראשון והשני. בית המקדש הראשוןנחרב בשנת ג'של"ח (422 לפנה"ס) לפי המסורת היהודית או בשנת ג'קע"א (586 לפנה"ס) לפי הכרונולוגיה ההיסטורית, בידי צבאו של נבוכדנצר השני, מלך בבלבית המקדש השני נחרב בתקופת המרד הגדול, בשנת 70 לספירה, בידי הצבא הרומי ובראשו המצביא טיטוס. שני האסונות האחרונים התרחשו בימי מרד בר כוכבא, תחת שלטון האימפריה הרומית במאה ה-2 לספירה, כפי שמסביר הרמב"ם:
ונלכדה עיר גדולה ובית תור היה שמה והיו בה אלפים ורבבות מישראל, והיה להם מלך גדול ודימו כל ישראל וגדולי החכמים שהוא המלך המשיח ונפל ביד גויים ונהרגו כולם, והייתה צרה גדולה כמו חורבן המקדש. ובו ביום המוכן לפורענות, חרש טורנוסרופוס הרשע ממלכי אדום את ההיכל ואת סביביו, לקיים "צִיּוֹן שָׂדֶה תֵחָרֵשׁ". (משנה תורה לרמב"ם, ספר זמנים, הלכות תעניות, פרק ה', הלכה ג')

אני יודע שאני מיוחד בדרכי שלי. אני יפה גם חיצונית וגם פנימית. אומנם אני גבר בעל חזות סטרייטית, צ'אבי במידה, עם עיניים חומות ושיער שחור. אני לא דוגמן. אומנם אני לא עם עיניים כחולות או שרירן שמשכיב כל גבר שני (הלוואי). אני יודע שאני אישיות מיוחדת בפני עצמה. חיזקתי את הצדדים הטובים שלי והדחקתי את הצדדים החלשים שלי.

אני גאה בעצמי באשר אני. 

אני רק רוצה להעביר מסר לכולם בכלל ולכל חבריי וחברותיי הגאים והגאות ולבצלאל סמוטריץ ולרפי פרץ בפרט:

1. אל תתביישו בעצם היותכם מי שאתם. אתם מיוחדים.
2. נכון, נגזר עלינו להילחם על האהבה ולהיות נאהבים כמו כל חברינו וחברותינו הסטרייטיות. מי אמר שהחיים קלים? אנחנו נלחמים כל יום מחדש על הזכות לקיומינו כיהודים גאים, כישראלים גאים, וכגאים וגאות.

לכל מי שלא מעוניין בעצם היותינו גאים וגאות, מי שלא מכבד אותנו מעצם היותינו גאין וגאות לא ראוי להיות בסביבתינו הקרובה. כנאמר: קרבו את האנשים שאוהבים אותכם ומכבדים אותכם והרחיקו את האנשים ששוללים אותכם. לא גנבנו ולא שדדנו ולא רצחנו. אנחנו אנשים שעובדים לפרנסתינו. רוב הקהילה הגאה יוצאת למסיבות בסופישבוע על מנת להנאות. חלקנו אם לא רובנו שירתנו בצבא.

אנחנו צריכים להיות גאים בלהיות גאים.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים