כן לגאווה ולדוגמנות























בצעירותי לפני 26 שנה כשבן הזוג שלי לשעבר, שהיה עמוק - עמוק - עמוק בארון יותר ממני, פתח משרד לסוכנת דוגמנות WILD ROSE עשיתי בוק תמונות של עצמי.
עשיתי משום שבאיזה שהוא מקום פנטזתי שאני אהיה דוגמן למרות הגובה הדרדסון שלי (1.70 מ) וגם מאיזה שהוא מקום להעלאות את קרני בפני בן זוגי לשעבר שלי. שתבינו: הייתי בן 24, גיי בארון עדיין, הייתי מבולבל, חסר ביטחון למרות שנראיתי טוב מאוד, אז. גם שמרתי על כושר יומיומי בביתי - יום כן יום לא משקולות ותרגילי בטן ורגליים, בימים שלא עשיתי תרגילי בטן ומשקולות עשיתי הליכות מהירות בטיילת של בת ים - למעט שישי שבת.

אישית, לא מתגעגע לימים ההם, לימים של הבלבול וחוסר הביטחון, אלה היו ימים של איכסה פיכסה מבחינתי.

**********************
בימים ההם מלפני 26 שנה לא הייתי חושב לעצמי לענוד אפילו את הסיכה הזו בדש חולצתי.
הן בגלל שהייתי בארון עמוק, הן בגלל שהאווירה שהייתה אז בעד / נגד הקהילה הגאה הייתה בחיתוליה.
היום, אני לא מתבייש וגם לא התביישתי לענוד את הסיכה הזו תקופה ארוכה במקום העבודה שעבדתי תקופה קצרה, למורת רוחכם של המעסיקים שלי בנושא.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים