אין נסיך. קום.


דעה אישית;
ההחלטה לחסן בחיסון השלישי את בני.ות 60 פלוס במקום ורצוי. מי כמוני דואג לאמי היקרה והאהובה.
אבל..........
היו חייבים לצרף גם את אלה שנמצאים בקבוצות סיכון (כמוני, למשל) ואת מחלימי.ות מחלת סרטן על כל סוגיו (שוב, כמוני).
תעודת המתחסן שלי פגה תוקף לפני חודש.
לא אשקר ולא אכחיש שאני חושש מאוד אי לכך ולמרות החום והלחות הנוראים אני מסתובב עם מסכה בצורה תקנית, בחלל סגור ובחלל פתוח.
מוטב שראש הממשלה ושר הבריאות יכריזו שחובת החיסון השלישי תחול על קבוצות סיכון ועל מחלימי.ות מחלת הסרטן במיידי. לא אתמול אלא היום.

****************

יושב בבית ומרגיש דחף לכתוב אבל לא מוצא על מה לכתוב.

לא רוצה להתבכיין כי מן הסתם אנשים לא רוצים לקרוא התבכיינויות.

מה גם, כשיוצאים לי פרקים של בכי ונהי מספר הקוראים מאוד נמוך.

תסכולי הכתיבה הם קשים עד מאוד.

****************

תודה לעצמי שאני נשאר נאמן למי שאני.
תודה לעצמי שלמדתי להשאיר בעבר את העבר ולהסתכל קדימה אל עבר העתיד.
תודה לעצמי שבכל יום מחדש אני בוחר להאמין במי שאני וביכולות שלי.

תודה לעצמי שבכל בוקר מחדש אני בוחר לאהוב את מי שאני כמו שאני.

****************

אין נסיך הספרים שקראו לך
הם רק אשליה יפה
בעולם האמיתי אתה יוצא לעבוד
אתה לא נסיך שאבדה לה הנעל
והנסיך מחפש להחזיר לך חזרה
ולשאת אותך לבעלו.
האמת היא שבהתחלה קשה
לצאת מהסרט שציירו לנו שנים
רבות טלנובלות וסיפורים מאגדות
אך ככל שתקדים לקום על עצמך
יהיה לך יותר קל
אז כן קיימים גברים מדהימים וכמה
שאפשר לזרוק מהעלילה
אבל הגבר הזה הוא רוצה בעל דומה לו
עצמאי שאוהבת את עצמו
לא תלוי בקיצור אל תהיה העלם במצוקה
שמחכה להצלה
תציל את עצמך כי שום "נסיך"
לא מבקר שם באפלה
צא החוצה ותאיר הכל בעזרת
מי שאתה מדהים
דואג לעצמו אחד שלא מחכה
לאף אחד חי את חייו
אז קום נסיך
שים את הכתר ותבנה את הממלכה
שלך בעצמך ❤
והנסיך הגבר הזה יגיע כשאתה
תייחס אל עצמך כנסיך
תאהב את עצמך ולא תחכה לאף אחד
שיגיע.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים