הגיע הזמן ש........


אני מפנטז על........

חזרה לשגרת החיים של פעם. המושג של "אדם לאדם זאב" לא קיים.

דלתות פתוחות בין השכנים. הערבות ההדדית. העזרה ההדדית. הערכה הדדית. הערכה מקצועית - זו לא קללה אלא ברכה והיא יכולה להסתכם במילה טובה, בהעלאה של כמה עשרות ש"ח ולא בגרושים בברוטו.

טוב.....................

אני יכול להבין שהחינוך והערכים שעליהם גדלתי בשנות השבעים כילד אינם תקפים לעידן של היום. היום אין כבוד למבוגר, גם אם הוא מבוגר בחמש שנים ממך.

*****************

מאז שאבי נפטר לפני כמעט 10 שנים ועם ההתנתקות החד צדדית של אחותי מאמא שלנו וממני הליווי והדאגה לאמי שתבדל לחיים ארוכים עומדת לנגד עיניי. דבר שהיה ידוע לכל.

לא הסתרתי זאת ולו לשנייה.

כשאני נמצא אצלה אני רוצה ומחוייב לתת לה מיליון אחוז תשומת לב לא רבע אחוז. ועוד במיוחד ביום חופש שלי. אני לא מפקיר את אמי, על אפכם ועל חמתכם.

מצוות כיבוד הורים הינה מצווה נעלה ואחת מהחשובות בכתובים. לא צריך לחבוש כיפה בכדי להפגין בקיאות בהלכות.

לא מתכוון להפקיר לאנחות את אמי הורתי.

*****************

הגיע הזמן ש........

אני אהיה רחום וחנון.

לרחם על האחר. לעזור לאחר. כשאני הייתי צריך עזרה אף אחד לא עזר לי, למעט אחת.

כשעזרתי לאחר אותם אלה שעזרתי להם אחר כך השתינו עליי בקשת. שכחו מאיפה הם באו. הכוח שיכר ושיקר אותם.

מאתמול זה רק אני ואני.

כשהייתי צריך אותכם לא הייתם שם בשבילי.

משלשום זה רק אני ואני.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים