לכו חפשו


הלקאתי את עצמי מספיק.

נכון, עשיתי בחירות שגויות.

טעיתי. למדתי מהטעויות שלי.

מפה............... זה רק להרים את הראש שלי למעלה ולצעוד קדימה.

העולם שלנו נהפך לאינטרסנט אחד גדול: כל אחד.ת דואג.ת רק לעצמו.ה. אין ערבות הדדית. אין עזרה הדדית. אנשים מגיעים לעמדות כח והם שוכחים מאיפה הם באו ולאן הם הולכים. פוגעים בפרנסה של האחר.ת בהינף יד. גזל פרנסה. כל מי שמציג את עצמו כחבר שלך הוא בעצם לא חבר שלך. הוא רוצה אותך לאינטרס שלו עצמו לאותו זמן נתון. אחר כך הוא זורק לכלבים.

גם אני צריך לנהוג כך: להיות אינטרסנט. לדרוך על אחרים. לא לדאוג לפרנסה של אחרים אלא לפרנסה שלי. לדאוג לעצמי.

אף אחד.ת לא היו שם בשבילי כשהייתי צריך וחייב.

גם אני צריך וחייב לחשוב ל כך שהשמש זורחת לי מהתחת.

ונכון...........

אני דעתן, פרסונלית ומקצועית. הלב והפה שלי שווים. לא תוכלו לקחת את זה ממני.

נכון........

אני טיפוס רגשי ומשפחתי. מהיום אני משנה פאזה: לא נותן לאף אחד ולאף אחת לפגוע בי!!!!!

מילים טובות, מחמאות נטופות בדבש אך מלאות בארס לא בבית ספרי.

אני חי את חיי כמו שאני מוצא לנכון מבלי לתת דין וחשבון לאף אחד.ת למי שלא מתאים לו.ה הוא / היא יודעים איפה הדלת.

מהיום..............

אני ישראל הביץ'

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים