רק שואל






אני שואל את עצמי מה לא בסדר איתי?

אני שואל את עצמי מה לא בסדר עם ההתנהלות שלי?

שהרי אני נותן את עצמי מאה ואחד אחוז, בעבודה. ביחסי אנוש. בחברויות.

ובכל זאת............

מה לא בסדר איתי?

כבר לא מצפה מאף אחד את אותו יחס. לאותה גישה. הפסקתי לחנך את האחרים.........

רק מצפה לרצינות הדדית. לכבוד הדדי. רצינות מקצועית.

**************

מיועד לאנשים שפגעו בי לאורך הדרך,

רמו אותי, בגדו בי ושברו את לבי.

הכרחתם אותי לחקור ולגלות

מהם השינויים שכדאי לי לעשות בחיי

ונטעתם בי נחישות, מוטיבציה ואמונה

שאני צריך ויכול לשנותם.

הענקתם לי יותר מכפי שאי-פעם

אוכל להשיב לכם

ועל כך, אני מודה לכם.....

****************

בכל אחד מאתנו חבוייה פנימיות נסתרת שטרם הגיעה לידי ביטוי והתגלות אפילו בפני עצמנו. חתירה מתמדת לגילוי הייחודיות שלנו, יכולה להימשך לעתים מסע חיים שלם, מלהיב ברובו ולעיתים מייסר, בו מתחזקות כשרונותיך, יכולותיך ותכונותיך מדי יום.

אם תאפשר לעצמך להיות כן עם רגשותיך וחשיבתך, תפעל לפיהם באיזון, בלי חשש מתגובות הסביבה ואנשים אחרים, תשתחרר ותתחבר לקול הפנימי שלך, תגלה אחרי זמן מה עד כמה החכמת, התנסית, התבגרת והתפכחת מתום ומאשליות מיותרות.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים