NIGHT SHIFT

                                              משמרת לילה - About | Facebook

בלוג יקר,

מה זה שכחתי לעשות משמרות לילה........ לפחות עברו איזה שנתיים מאז שעשיתי בפעם האחרונה משמרת לילה כשהייתי עוד בענף המלונאות.

מה פתאום עשיתי משמרת לילה? אחד הקולגות שלי בעבודה לא הרגיש טוב ואז המנהל שלי ביקש ממני באופן אישי שאעשה משמרת לילה ביום שישי. רק ש.......... לא טרח להגיד לי שהוא צריך אותי למשמרת ערב ביום למחרת. כמובן שסירבתי למשמרת ערב במוצאי שבת, התעקשתי לא להגיע למשמרת הזאת ושישנם עוד עובדים ושהוא ייתן את המשמרת הזאת למשהו אחר. לאחר התעקשות הוא חזר בו ונתן את המשמרת ערב למשהו אחר.

כנראה חיפש פראייר וחשב שהוא מצא אחד כזה........ רק שהוא טעה.

אני מקווה שזו הייתה הפעם הראשונה והאחרונה שאני עושה משמרות לילה, מאחר ואני לא מתפקד ביום שאני עושה משמרת לילה וביום המחרת. לוקח לי לחזור לתפקוד מלא משהו בסביבות יומיים - שלושה. מה לעשות??? זה אני.

******************

רק רוצה לחזור הביתה ולראות את אלפונסו שלי לחבק אותו ולנשק אותו.

הידיעה שהוא יישן עכשו אצל השכנה שלי ובטח הא מרגיש שאני לא בבית והוא מתגעגע אליי (רק מקווה שהוא לא מלכלך לה את הדירה או שהוא לא הקיא לה). זה מה שקורה שמגדלים חיית מחמד בבית.

******************

רק הרגשתי צורך לכתוב בשעה המטורפת הזאת (05:54 בבוקר), בוקר של יום שבת.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים