אפלייה מגדרית

                       www.coe.int/documents/10561494/0/news-sexisme-E...

רשות המיסים ומשרד האוצר החליטו שבגלל שאני גיי ללא ילדים ואני מתחת לגיל 55 אני לא זכאי למענק עבודה!!!! 😡😡 תנו לי להבין משהו אחד: הקהילה הגאה לא משלמת מיסים??!! הקהילה הגאה לא עובדת??!!

בתחילת החודש הגשתי תביעה למענק עבודה בפעם הראשונה בחיי. כעבור 9 ימים הרמתי טלפון לברר מה סטטוס התביעה ואז נאמר לי במפורש על ידי הנציגה שענתה לי: "בשל העובדה שאני לא נשוי ואין לי ילדים עד גיל 19 נסמכים על שולחני ואני גם מתחת לגיל 55 אני לא זכאי למענק עבודה". הלו???!!! אני לא חייב לתת דין וחשבון לכל אחד ואחת ובמיוחד למוסדות ציבור על חיי ואם כבר אני חייב לתת דין וחשבון אזי אני גיי אז למה אני לא רשאי לקבל מענק עבודה?? רק בגלל שאני לא נשוי ואין לי ילדים ואני מתחת לגיל 55? מי מבטיח לי שבהגיעי לגיל 55 אני כן אקבל מענק עבודה?

למען הסדר הטוב: השכנה שלי שהיא בת 53, ללא ילדים, רווקה, ערביה - מוסלמית במשך שלוש שנים האחרונות כן מקבלת מענק עבודה כל שנה.

אז רשות המיסים ומשרד האוצר, בואו ותסבירו לי דבר אחד פשוט מאוד: מדוע האפלייה המגדרית הזאת?

כשהעלאתי בפני נציגות משרד האוצר ורשות המיסים את הטענה הזאת על האפלייה מגדרית כל אחת קפצה במיידי שזה לא כך הדבר. הנציגה שענתה לי ממשרדו של מנהל רשות המיסים, ערן יעקב, אף ביקשה ממני שאשלח תלונה במייל, האם אתם חושבים שקיבלתי מהם תשובה עד היום? ברור שלא!!!! למה שייטרחו לענות לתלונות מוצדקות??!! 

****************

בזמנו, ניהלתי מול המוסד לביטוח לאומי מאבק לקבל כספים על אובדן כושר עבודה בגלל מחלת סרטן הערמונית שבסופו של דבר לא קיבלתי שקל אחד מהם בגין אובדן כושר עבודה. 

היום בוודאות אני יכול להגיד שזה בגלל העדפותיי המגדריות. נקודה. סוף פסוק.

****************

מיותר לציין, כי כל בר דעת ששמע על שני המקרים הללו שעברתי נשאר עם פה פעור.

מה משנה מה אני עושה בדלת אמותיי? איך אני מנהל את אורח חיי? כמי שמשלם מיסים כחוק מגיל 22 (29 עוד מעט 30 שנה) וכשאני מגיש בקשה למענק עבודה או עובר וועדה לאובדן כושר עבודה אני לא זכאי לקבל כספים שמגיעים לי?

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים