בא אליכם

כשאנסו אותי אף אחד לא הגן עליי, גם לא אמא שלי.......כששברו לי פנים אף אחד לא הגן עליי, גם לא אמא שלי.......כשהיו תופסים אותי בפינות לפרק לי עצמות גם אף אחד לא הגן עליי.... שהייתי חוזר הביתה כולי דם, הייתי מתחבא רק בשביל לא לקבל מכות על מה שקבלתי.....כל זה היה קורה בגלל האמת שלי...... אני עכשיו איפה שאני אחרי כל הכאפות שקבלתי.......ועדיין מקבל...... הייתי רוצה לראות את הילדה הזאת ולהגיד לה---- הכל קטן עלייך...... את חזקה.... אישה נולדה לסבול.... מישהיא יותר, מישהיא פחות......ילדה שלי את לביאה.........קורים דברים בחיים שלא בשליטה שלנו.........לכל אילו שהיו שם, אני בטוח שיש / יהיו להם בנות / ילדים/ נשים שהכל יחזור אליהם בגדול.........יש אלוהים ❣ שרואה הכל ילדה שלי את חזקה והכל קטן עלייך....את חלמת.... זה לא קרה לך...... קומי מהחלום הרע הזה .... תתעוררי..... אני אוהב אותך 👑 מלכה שלי ..........תתעוררי מהחלום 🙏🙏🙏זה לא קרה לך......

אני מדבר מתוך ניסיון אישי גם אני הייתי בחלום הרע הזה.......

ה - 30 או 40 או 100 או 1 הם יקבלו את החשבון שלהם.

************************************

כשמפחיד ומסתבך אני באה אליכם אני באה אליכם האוטו שט על פני הכביש כנראה גם הוא מרגיש אני באה אליכם אני באה אליכם אבא יגיד "הגיעה הנסיכה" אמא ברגע מוארת משמחה ילדה שלנו כמה התגעגענו חכי מעט ילדה שלי לפני שתגדלי ילדה שלנו כמה התגעגענו חכי מעט ילדה שלי לפני שתגדלי ילדה קצרה על שביל ארוך לא תעצור לסגור השרוך אני רצה אליכם אני רצה אליכם והסיפור על הלשון עף וכבר נכנס ראשון אני רצה אליכם אני רצה אליכם אבא יגיד "הגיעה הנסיכה" אמא ברגע מוארת משמחה ילדה שלנו כמה התגעגענו חכי מעט ילדה שלי לפני שתגדלי ילדה שלנו כמה התגעגענו חכי מעט חכי מעט.... ילדה שלנו כמה התגעגענו חכי מעט ילדה שלי לפני שתגדלי

https://www.youtube.com/watch?v=oBLk8rPi8o0

**********************

30 תתי אדם רצחו שלשום נפש של ילדה.

30 תתי אדם ואף צדיק אחד בסדום. ועמורה.

30 תתי אדם ימשיכו לחיות. ואת. את כבר מתה מבפנים.

30 תתי אדם וקולם של כולם נדם. אף לא אחד שלרגע חשב.

אתם לא חיות אדם. זה מעליב את החיות.

זה מעליב את המושג בן אדם

אתם תצאו מהכלא ותבנו אחר כך משפחה אבל תמיד תזכרו שבלילה ההוא, רצחתם ילדה.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים