כשאין מענה אנושי בטלפון
הוצאתי לחופשה ללא תשלום - סבבה. כמו כולם. סובלים.
המוסד לביטוח לאומי לא יכול להיות יעיל ולו ליום אחד. יום אחד.
מנכ"ל המוסד לביטוח לאומי מתראיין כל שני וחמישי בטלוויזיה ומספר כמה העובדים שלו עובדים סביב השעון וקורסים מול ערמת התביעות. אבל כסף לא יודעים להעביר. רחמנות עליהם.
את התביעה שלי פתחתי מול המוסד לביטוח לאומי ב - 19 במרץ 2020, עוד מעט חודש עבר מאז, ועדיין לא ראיתי גרוש אחד. כמובן, ממציאים שצריכים עוד ועוד מסמכים וכשממציאים להם את המסמכים הם טוענים שהם לא קריאים. מאחר ויש לי ניסיון מר עם המוסד המהולל הזה ידעתי איך להתנהל מולם: הפעם ידעתי להרים את קולי - למרות שבמשך שבועיים הייתי תחת התקפת סינוסיטיס וברונכיטיס ולא היה לי קול בכלל - ולדרוש שיפתחו מחשב, אם הם לא רוצים ללכת לארכיון, ולהוציא את כל תלושי השכר שהם מבקשים כי זה נמצא אצלם במערכת. בסופו של דבר, אחרי שדיברתי בצעקות שהרעידו את הבניין שאני גר השתכנעו שהכל בסדר עם המסמכים ושישולמו לי דמי האבטלה עד ערב חג ראשון של פסח, קרי: 8.4.2020
האם קיבלתי כסף אז או אפילו מקדמה כלשהיא? כלום. גורנישט (כמו שאומרים בפרסית).
היום (יום ראשון 12.4.2020) החל משעה 08:30 בבוקר ניסיתי לתפוס משהו טלפונית אך ללא מענה והם יודעים אף לנתק שיחות. שלחתי להם הודעות דרך האתר / אפליקציה שלהם יחד עם הקוד הסודי שלי וכמובן לא עונים. נשארתי עם הלשון בחוץ. אני כבר מעדיף לעבוד ולא להיות תלוי בהם בכלל. במיוחד כשהם לא יודעים לענות לטלפונים, שעל הסוגיה הזאת המנכ"ל מוסד לביטוח לאומי לא ידע מה לענות כשנשאל בפעם האחרונה על כך.
למען הסדר הטוב, יש לציין שקולגות שלי מענף המלונאות קיבלו מקדמות עד ערב החג הראשון בסך של 2000 ש"ח שגם את זה לא קיבלתי.
לא מתאים לי לקחת הלוואה מהבנק כשאני לא יודע איך לשלם אותה בכלל.
***********************
לגבי המהלך המביש של אורלי לוי - אבקסיס: אורלי לוי לא מייצגת ולו בוחר אחד מתוך 267,480 שהצביעו לרשימה שלנו. המהלך הבזוי שלה הוא בפועל גניבת קולות שמאל להשגת טובות הנאה אישיות. יש לחשוף מיד את הסכם השוחד הפוליטי בין לוי אבקסיס לנתניהו.
************************
כשקשה לתפוס את ביטוח לאומי בטלפון.
כשקשה לתפוס את הבנק שלך בטלפון.
כשבעצם אתם מופנים למוקד שירות הודעות שאף אחד לא חוזר אלייך, במקרה טוב, ואם חוזרים אליי אז מתווכחים איתי כי חושבים שהצד השני - קרי: אני - מטומטם. רק שלא יודעים שאני בן 51 ויודעים איך הם מתנהלים.
עולה לי שאלה אחת לכל מקומות הידועים - ביטוח לאומי, בנקים, הוט, YES, וכולי: נניח ואתם מגיעים להתארח בבית מלון ואתם מחייגים 0 מהחדר למרכז שירות לאורח ולא עונים לכם לא תרגישו חוסר עונים? לא תתעצבנו? לא תדרשו שירות ופיצוי?
תגובות