תחושות
מחסני חשמל - כבר כמה זמן חיפשתי טלוויזיה חדשה. יש לי טלוויזיה מהפירמה JVC שעובדת עדיין בלי עין הרע פשוט הגיע הזמן להתקדם למשהו חדש. יום לפני ערב חג ראשון של פסח מצאתי דיל טוב במחסני חשמל טלוויזיה 32" של חברת פוג'יקום במחיר מאוד סביר, אצתי רצתי והזמנתי את הטלוויזיה הזאת דרך האתר של מחסני חשמל. הובטח לי שאני אקבל אותה בראשון / שני של אחרי החג. מאחר ויש לי שתי ידיים שמאליות ביקשתי מחבר שיבוא לעזור לי לחבר אותה כשהטלוויזיה תגיע, כי המוביל אינו מחבר אותה על פי הנציג של מחסני חשמל. יום ראשון בחול המועד של פסח עבר. יום שני בחול המועד הגיע - ניסיתי לתפוס טלפונית נציג של מחסני חשמל במשך כמה שעות טובות עד אשר ענו. הנציג שענה לי אמר לי שזה לא יהיה באותו יום אולי ביום המחרת, קרי: ערב חג שני של פסח. למחרת - יום שלישי - שוב ניסיתי לתפוס נציג של מחסני חשמל משעה 08:30 בבוקר על מנת שיבררו עם המוביל מה קורה עם הטלוויזיה. כמובן במוקד הטלפוני שלהם - *5018 שלוחה 2 - לא עונים ולא ענו בכלל, כשניסיתי בשלוחה 1 לא טרחו אפילו לעזור / לסייע וחזרו על המנטרה "הטלוויזיה בדרך". גם כשאיימתי לבטל את העיסקה וגם כשאיימתי להפיץ את המקרה בין כל חבריי וחברותיי כולל רשתות חברתיות שאני חבר בהם זה לא עזר בכלל. שורה תחתונה: יום חמישי (16.4.2020) בשעה 08:57 בבוקר אף מוביל לא טרח להתקשר אליי להגיד שהוא בדרך, כשהם צריכים להתקשר חצי שעה עד שעה לפני הגעתו אליי.
אתם תוהים מדוע אני כל כך לחוץ על הטלוויזיה שרכשתי? שהרי יש לי טלוויזיה שמתפקדת בבית. ובכן, תשובתי מחולקת לשניים: האחת, כבר היה לי ניסיון מר עם מחסני חשמל שקניתי מאצלם לפני 30 שנה MP3 שהפסיק לעבוד אחרי יומיים וחשבתי לתומי שהם השתנו מאז במוצרים שלהם. החלק השני בתשובה שלי, כשנציג מטעמם מבטיח משהו תקיימו את ההבטחה ואל תנפנפו אותי לכל הרוחות. הכסף נמצא אצלכם כבר, חייבתם את כרטיס האשראי באותו יום. למה אני כלקוח לא יכול לקבל את המוצר שהזמנתי? אם הייתם מגיעים למלון שאני עובד בקבלה והייתי מנחה את הצוות שלי לא לתת שירות לעובדי מחסני חשמל של סניף כזה או אחר איך הייתם מרגישים? הייתם מתאכזבים ואף דורשים פיצוי על היחס ועל האי שירות כי שילמתם ממיטב כספכם על השהייה שלכם במלון 5 כוכבים דלקס פלוס. אני לא מבקש פיצוי, אני מבקש לקבל את המוצר שלי שהזמנתי והוא שלי כי כבר גביתם את הכסף. שלושה נציגים מבטיחים שמנהל יחזור אליי ואף מנהל לא חוזר אליי בנושא. לפחות שהמוביל שהיה אמור להביא את המוצא שיתקשר ויגיד: "מצטער אדון הייתי צריך להביא לך את הטלוויזיה ולא התאפשר בידי ואני אביא לך את המצור ביום כזה וכזה בשעה כזו וכזו" לפחות שיתקשר.
שורה תחתונה: לא לקנות ממחסני חשמל בכלל!!!! אף מוצר ואף פריט!!!!! גם אם נותנים לך מבצע ענק על מוצר שאתם מחפשים.
ביטוח לאומי - לא טרחו וגם לא טורחים לחזור אליי בקשר לתביעה שלי לדמי אבטלה בגלל חופשה ללא תשלום שהוצאתי. גם אם קיבלתי אינפורמציה כלשהיא ואני מבקש לחדד את ההבנה שלי לגבי אותה אינפורמציה למה לא להתקשר? למה לא להבין זאת? כל השנים שאני עובד אני משלם ביטוח לאומי הם אמורים לעבוד בשבילי ולא להיפך. הם מבקשים לייאש את התובעים על מנת לא לשלם להם את הכספים שמגיעים להם כחוק.
ברור לי שכל החברות היום עוברים למוקדי טלפוני וגם לא מקבלים פרונטלית אנשים ועוברים לייבש את הלקוחות בטלפון. וזה מגעיל. אין כבר מגע אנושי, אני לא מדבר על מגע אנושי ממשי אבל שמדברים פנים מול פנים, אין את זה יותר.
תגובות