הבהרות




מה שכתבתי בפרק האחרון מאתמול (4.11) על כך שלא מקדמים אותי כפי שצריך ובעצם מציעים לי ללכת אחורה בתפקיד - הדברים נכתבו בפתיחות ובישירות. נכון, העברתי ביקורת ולפעמים לא נוח לאנשים לשמוע ביקורת. מי מעוניין ללכת אחורה בתפקיד ולא קדימה? כשאני מציין במודעה שאני מחפש עבודה כי בסוף שנה הרשת שבה אני עובד נסגרת ואני מחפש באזור תל אביב ומציעים לי עבודות באזור השרון כשאני לא נייד, אז מה נסגר??!!
האם בגלל זה יש לפסול מועמדות של אדם כזה או אחר?
האם בגלל היותו של המועמד בעל דעה מקצועית שמבקש להתריע על דברים יש לפסול אותו?

עדיף להקשיב לדעה, להגיד תודה רבה ולהמשיך הלאה.

לכל אחד מאיתנו יש דעה משל עצמו, וזה זכותו של כל אחד. יש לכבד את הדעה של השני, לכבד את הצד השני ואפשר להסכים שלא להסכים.

לטעמי האישית והמקצועית, מנהל ישיר יעריך עובד אשר אומר את דעתו המקצועית, גם אם היא מנוגדת אליו. שהרי מנהל ישיר יעריך שיש לו עובד שהוא לא עובד רובוט. זה במידה והמנהל יודע להיות קשוב לעובדים שלו.

**********

לא הסתרתי את העובדה שאני גיי. לא ב - 15 שנה האחרונות.

מספיק הסתרתי עמוק בארון. 15 שנה הסתרתי. 15 שנה מאז שיצאתי מהארון.
זכיתי גם להערות סרקיסטיות בנושא המגדריות שאליה אני שייך וגם הערות תמיכה ואוהדות.
אני לא מרגיש צורך להתנצל על כך. למי שיש לו בעיה עם המגדריות שלי אזי........... זב"שו.

אם לאותו ארגון זה מפריע שיש לו עובד שהוא גיי / לסבית והוא בוחר את העובדים שלו על פי שייכותם המגדרית אזי זו בעיה רצינית של אותו ארגון לא של אותו מועמד / מועמדת.

**********

מבחינה מקצועית, אני יודע מה אני שווה ויודע מה יש לתרום.
שלא לדבר על התחום האישי.

נכון, אני עובד כשעל דש חולצתי נמצאים דגלונים של מדינת ישראל - שאני גאה בה מאוד - לצד דגלון הגאווה. למי שיש בעיה לקבל ממני שירות אזי........... זב"שו.

***********

שורה תחתונה: אני לא מתבייש ואני לא מתנצל.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים