What is love?

אהבה היא מעבר להתחתן,
כי מה זו חתונה אם היא לא עם הבן אדם שמתאים לכם?3 שעות של מסיבה והבטחות חתומות על דף?אהבה היא לחכות לחזור הביתה בשביל למצוא שם את החצי השני שלך,את השותף שהחיוך שלו כשהוא פותח את הדלת יגרום לכל הרע שעברת באותו היום להתגמד.שתוכל להתייעץ איתו על הכל כאילו שהוא הקול הפנימי שלך,ולא תצטרך לבחור מילים כשאתה מדבר איתו או לפחד לשתף אותו.שאתה יודע שאם תיפול הוא יהיה חזק מספיק בשביל להרים אותך.הוא יהיה משפחה, החבר הכי טוב שלך, המאהב שלך ובעצם הכל.ואתם תשלימו אחד את השני בצורה הכי יפה שהטבע יכל ליצור,תוכלו לשבת סתם ככה ולהתלהב מהשקיעה,לא תצטרכו תיעוד אין סופי בסטורי או יוקרה,והוא יתמוך בך בכל חלום שתחלום,גם אם הוא פחות יאהב את הרעיוןכי לראות אותך מאושר יסב לו אושר אמיתי,הוא ידחוף אותך קדימה ולא ימשוך אותך אחורה.זה קשר לחתונה, רק אז תוכלו לצעוד קדימה על החופה וליישר מבט אל האחד שלכם,מבלי לחשוב על הבגדים או האורחים או כל דבר אחר מסביב שלא קשור לזוג עיניים שמביטות בךומבטיחות לך הרבה יותר ממה שכתוב על הדף-הן מבטיחות לך אושר לעולמים,מלחמה משותפת נגד משבריםואהבה אחת לכל החיים ❤️
********************************
הלכתי לבד בין המון אנשים,שרציתי אותך לא אדע איך לאהוב אותך
זה לא אומר שאני לא יודע מה את חושבת על עצמך ועליי
ואת אוהבת לצחוק כל הזמן,ואני אומר מתי את תהיי רצינית קצת?
אמרת לי שאת יודעת לשלב בין רצינות לצחוקים..
אז למה היית רצינית שהחלטנו ללכת בדרכים נפרדות
אם קיבלת החלטה שעדיף לנו בנפרד אז תצחקי שטוב לך
ואני לא יאמין לך
הכל קלישאה אחת גדולה לא טוב לך בלבד שלך
גם אני האמנתי לעצמי שטוב לי לבד***********************************

אף אחד לא ירים אותי אם אפול ,
אף אחד לא ידאג אם אעלם
בספק אם ישימו לב .
זה רק אני אנוכי ועצמי בעולם המתוסבך והקשה להבנה הזה שברא לנו אלוקים ....

רק היום נפל לי האסימון שחוץ ממני ועצמי אין לי אף אחד ,

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים