Time to say goodbye


גם בנות הדודים שלי הפסיקו לדבר איתי.

אם זה בגלל לחצי החיים אם זה בגלל ההתנהגות הנלוזה של אחותי - שאני לא בקשר בכלל זה כבר 6.5 שנים - זה השפיע עליהן. שלא תבינו אותי לא נכון, אני לא מצדיק את התנהגותה. את התנהגותן אני לא מצדיק בכלל.

למדתי בחיים שלי: מי שלא רוצה בקרבתי שיבושם להם. אני לא רודף אחרי אף אחד ואף אחת. בין אם זה קרוב משפחה ובין זה ידידים. למדתי לחיות לבד, מבלי שיהיו לי חברים קרובים או חברים, לא מעוניין להיות תלוי בעזרת אחרים. במיוחד למדתי שאין חברים ומשפחה כשחגגתי - ממש חגגתי, ציינתי - את גילי החמישים בעוד שלאחרים עושים מסיבת הפתעה לגיל החמישים: לי ממש "עשו" מסיבת הפתעה. כולכם ברחתם לחורים שלכם והתעלמתם ממני כאילו הייתי נגוע במחלה מדבקת, בסך הכל הייתי חולה סרטן ערמונית שבריך השם הבראתי ואני חייב להיות בהשגחה.

חברויות ומשפחה הם מערכות אינטרסים. נקודה. גם אם זה קשה לכם להודות בזה. זו המציאות.

לא משנה כמה תגידו לי שאני החבר הטוב שלכם וכמה אני מקצועי ויסודי מבחינתכם. עדיין אתם נותנים לי את התחושה שכביכול אני נטע זר בתוכם, כבשה שחורה, כאילו אבקש ממכם הלוואה כספית.

תובנה שלי: מהיום, מעכשו, אתם תרדפו אחריי ותבקשו ממני את קירבתי. לא הוכחתם את עצמכם שאתם יכולים לשמש חברים, בני משפחה. איך אומרים בשפת הרחוב בתימנית? לכו תתגרדו על קקטוס.


*************

בעוד שבועיים וחצי אני מסיים לעבוד ברשת מלונות "רימונים" לאחר שנתיים וחצי נטו, שלוש שנים ברוטו. 
הרשת נמכרה ברובה למלונות "דן", בעוד שהמלון שבו עבדתי נמכר לאיש עסקים פרטי יהודי - צרפתי והוא לא מתכוון לבקש מאיתנו להישאר.

אני לא בוכה. זה קורה בעולם העסקים. אני ממשיך הלאה.

בהזדמנות זאת אני מבקש להודות לגב' סמדר נמרודי - בעלת "הכשרת היישוב - מלונות" -, לגב' כוכב בלנק - מנכ"לית "רימונים טאוור" רמת גן -  על ההזדמנות שניתנה לי לעבוד ברשת. למדתי המון מהאתגרים שעמדנו מולם ועל ההזדמנויות הנהדרות להביע את דעתי, לטוב ולרע.

אני סמוך ובטוח שאנחנו עוד נפגש.


**************

Quando sono solo sogno all'orizzonte e mancan le parole
Sì lo so che non c'è luce in una stanza quando manca il sole
Se non ci sei tu con me, con me
Su le finestre
Mostra a tutti il mio cuore che hai acceso
Chiudi dentro me la luce che
Hai incontrato per strada
Time to say goodbye
Paesi che non ho mai
Veduto e vissuto con te
Adesso sì, li vivrò, con te partirò
Su navi per mari che, io lo so
No, no, non esistono più
It's time to say goodbye
Quando sono solo sogno all'orizzonte e mancan le parole
E io sì, lo so che sei con me, con me
Tu mia luna, tu sei qui con me
Mio sole, tu sei qui con me, con me, con me, con me
Time to say goodbye
Paesi che non ho mai
Veduto e vissuto con te
Adesso sì li vivrò, con te partirò
Su navi per mari che io lo so
No, no, non esistono più
Con te io li rivivrò

Con te partirò
Su navi per mari
Che, io lo so
No, no, non esistono più
Con te io li rivivrò, con te partirò
Io con te


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים