David


דיוויד יושב לבדו. בבית שהוא משכיר.

בן 54, במרץ הקרוב הוא יהיה בן 55. עושה לעצמו חשבון נפש, בוחן את חייו, מנסה לנתח את טעויותיו, איפה הוא השלה את עצמו.

דיוויד מבין שהוא האמין באנשים ולאנשים אשר השלו אותו שדיברו איתו במתיקות פה אבל בפועל לא היו שם בשבילו וגם לא קיימו את מה שהבטיחו לו. הוא מבין שאם הוא אצלו חשובה הרעות, החברות אצל האחרים אין רעות שלא לדבר על חברות. העולם השתנה: כל אחד חושב שהשמש זורחת לו מהתחת. "למה אני לא מצליח להתנהג ככה?" הוא מהרהר לעצמו. "הבטיחו לי להיות סגן מנהל במלון שעבדתי אך בפועל הייתי פקיד לכל דבר. במלון אחר כשהגעתי פעם לראיון אמרו לי שאין תקן לסגן מנהל אך בפועל ראיתי שיש. תאפשרו לי להתקדם ולא להתקע באותו מקום כל הזמן. כמה אפשר לדרוך באותו מקום?"

רק לאחרונה, הוא התחיל להגיד "לא" לאנשים שביקשו ממנו עזרה כספית. זה עיצבן אותו נורא "מה יש לי פרצוף של בנק להלוואות?" דיוויד אומר לעצמו "המשק מושבת. המצב הכלכלי תקוע. גם אני לא עובד, מתקיים מקיצבאת נכות. למה כל הפגועים בנפש נדבקים אליי? אני לא נאבאך. חאלאס, כבר."

לפני חודשיים ועשרה ימים דיוויד נאלץ לעזוב את מקום עבודתו בבית המלון בגלל המלחמה לפני חודשיים וחצי ומאז הוא מחפש עבודה בנרות. בגלל שעבר לפני כמעט שנתיים תאונת עבודה שבגינה ריסק את יד שמאל וגם הוכר בביטוח לאומי כנכה תאונת עבודה עם 82% נכות הוא מודע למצב שהוא לא יכול לחזור לעבוד בביטחון: אין לו פרצוף של מאבטח. קורס נשק הוא לא יכול לעשות. קורס קרב מגע גם לא יכול לעבור בגלל היד. מה ייקרה אם באמת יגיע מחבל איך הוא יוכל להתגונן כנגדו בזמן אמת??!! לכן, הוא יכול לעבוד עבודה משרדית, אדמינסטריציה בלבד.

דיוויד מנסה להזכיר לעצמו, כי הוא ניצח את הסרטן, הוא השתקם מאונס הקבוצתי שעבר בילדותו שאילו היו שתי מלחמות בפני עצמן. הוא לא מאחל לאף אחד את המלחמות הללו רק לשונאים שלו וגם לקנאים שיחיו ויסבלו. בגלל שניצח את שתי המלחמות הללו הוא יכול לנצח כל מצב. עכשו גם הוא מלווה את אמו במלחמה כנגד הסרטן שהופיע לה והוא מזכיר לה שהחשיבה החיובית היא 50% להחלמה. לכן, הוא משתדל לא לתת לעצמו לשקוע ברחמים עצמיים עם כל הקושי.

דיוויד מחפש עבודה. יורה לכל הכיוונים לא מהסס להציע את עצמו למקומות עבודה משרדיות אדמינסטרציות שהוא יכול לענות עליהן. הוא מבהיר שהוא לא מפחד ללמוד, אדרבא הוא רוצה ואוהב ללמוד. אך לא חוזרים אליו בכלל. כנראה בגלל שהוא מבוגר ו / או שהוא OVER SKILLED. וזה מבאס מאוד. דיוויד לא רוצה להעלאות את הרעיון שזה בגלל השייכות המגדריות שלו, הוא לא רוצה להאמין בזה, אולי בגלל שעדיין יש בו מידה של נאיביות, אמונה.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים