תראו אותי


הגיע הזמן שאני אודה על שאיפה אחת מני רבות:

להגיע לטלוויזיה !!!! אם כל אלוף במיל' יכול לשבת באולפני הטלוויזיה גם אני יכול. אומנם אני לא תת אלוף או אלוף במילואים בסך הכל רב סמל במילואים, שהשתחרר מהצבא פורמלית לפני 14 שנה. אם כל יועץ אסטרטגי בהווה ולשעבר יכול לשבת באולפני הטלוויזיה גם אני יכול. בכלל אני טוען שהגיע לרענן את השורות משתתפי הדיונים באולפני הטלוויזיה ולהביא מוחות חדשים, כמוני למשל. גם לי יש על מה להגיד: בין היתר על הבלוג שלי הזה שאני כותב כבר 8 שנים והגעתי לכמעט 67,000 קוראים מאז שפתחתי את הבלוג ושינם פרקים שמגיעים לראשי מדינות בעולם. גם על הפעילות שלי ברשתות החברתיות. אני רואה את המציאות היום בחברה ובביטחון שהרי בתוך עמי אני חי.

בזמן האחרון, הפחתתי את הפעילות שלי בפייסבוק שלי ואני יותר פעיל ב - X (טוויטר) מתווכח, מתלהם (כן, אני יודע להתלהם כשצריך). רק אתמול היה לי ויכוח עם טורקי מוסלמי תומך ארדואן - חמאס - דעא"ש שלדעתו אנחנו צריכים לעזוב את מדינת ישראל וזה בתגובה לדבריי שר החוץ אלי כהן שכל עוד ארדואן נשיא טורקיה לא יהיה שגריר בטורקיה. עוד הרשתי להעלאות תהיה מדוע העלאנו את דרגת הקשרים בין שתי המדינות מקונסוליה לשגרירות אם יומיים הנשיא הטורקי התחיל לגדף ולטנף עלינו??? פה התחיל דין ודברים ביני לבין אותו טורקי: הוא כותב בטורקית ואני עונה לו באנגלית. בשלב מסויים, לטענתו ארדואן תמיד צודק ושהוא מצלם הכל ושאם אני מאמין לשקרים של נתניהו אז זו בעיה שלי ושהוא טוען שהוא מבין אנגלית אך לא יודע לכתוב באנגלית. פה עניתי לו האם הוא בטוח שארדואן תמיד צודק?? ושלא ידענו שהוא מגיע לעזה לצלם הכל כי אחרת היינו פורסים לו שטיח שעשוי מעור חזירים כמו כן, אני לא תומך נתניהו ושאני חי בתוך עמי. ואל לו לשכוח שחבריו מחמאס#דעא"ש הרגו נשים, גברים וילדים טיגנו תינוקות בני יומם במיקרוגל. את התשובה שלי כתבתי באנגלית ותירגמתי לטורקית. מאותו רגע הוא השתתק. זו רק דוגמא אחת, מני רבות.

גם אני דעתן. גם לי יש מה להגיד.

מה???!!! לא מגיע לי גם כן??!! לא הגיע הזמן??!!

*************************************

דברים שפירסמתי ב - X (טוויטר): 

"הגיע הזמן שאולפני הטלוויזיה - ערוץ 12, ערוץ 13, תאגיד כאן (11) - שירעננו את צוותי הפרשנים שלהם.

כבר נמאס להקשיב לאותם עסקנים פוליטיים, יועצים אסטרטגים לשעבר (הדגש על לשעבר), מנכל"ים ומנכ"ליות לשעבר (שוב הדגש על לשעבר), בעל משרד יחס"צ ופירסום בהווה (שמחפש רק פירסום חינם).

הגיע הזמן להביא קולות אחרים, חשיבה אחרת, שמתבססים על אזרחים ואזרחיות.

אני לא מתווכח על קצינים במילואים, שיש להם ניסיון רב בתחום הביטחוני. מה לאותו אסטרטג לשעבר או למנכ"לית לשעבר ולתחום אזרחי??!! אני לא מדבר על פרשנים כאלה או אחרים בעלי שם כמו: ניר דבורי, אהוד יערי, אוהד חמו".

**************************************

תכלס???!!!

אחרי כמעט 90 יום של לחימה כבר נמאס לחדשות ולכל הפרשנויות.

כולם מסכימים שאנחנו במלחמה.

כולם מסכימים שמה שעברנו ב - 7 באוקטובר 2023 עברנו שואה שנייה.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סרטן זה סרטן

ימים טרופים