אדם מאנייק


אני לא מבין למה אני מושך אליי את כל פגועי ראש ופגועי נפש?

אני לא מבין למה אני מושך אליי את כל האנאלפבתיים?

וכשאני מתרחק מאלה הם ממשיכים להתקרצץ עליי? האם יש לי פרצוף של פסיכולוג / פסיכיאטר?

הרי אני לא בקטגוריה שלכם. אתם לא יודעים לתת לי תשובות עם היגיון בריא רק מה שנראה לכם הגיוני.

אתם אומרים עליי שאני לא בן אדם אלא מלאך. ומה לגביכם? אתם לא בני אדם אלא שטן. (אל תגידו לי שזה נאמר בהומור כי זה לא מצחיק בכלל).

אם אתם אנשים פשוטים זה לא אומר שכולם פשוטים כמוכם. אתם עצמכם מודים שאני משכיל ויודע שפות. הכל נובע אצלכם מקנאה ורצון לבלוט על האחרים שהנה אתם חכמים?

הרי אתם עושים / עשיתם לי עין הרע, אחרת לא הייתי נופל ומרסק את היד שלי אמא שלי לא הייתה חולה בסרטן המלונומה. זה לא עניין של אמונה וחשיבה זה מה שקורה בפועל. כשהייתי צריך אותכם באותו לילה ארור כשנפלתי והתפנתי לבית חולים לא טרחתם בכלל לענות לטלפון אפילו.

הפעם החלטתי להיות מאנייק: לחתוך. לא לתת לכם להתקרב אליי יותר. לא לחשוף בפניכם את חיי. המשפט של "טוב שכן מבן משפחה" כבר לא רלוונטי בכלל ובמיוחד לגביכם. התמודדתי לבד עד היום עם סיפור חיי (האונס שעברתי, סרטן הערמונית, ריסוק יד שמאל) אז אני אני אתמודד לבד גם בלעדיכם. פתאום אתם רואים את מקלות הכביסה שלי ואתם חומדים את שלי בטוענה שמה שיש לכם זה לא נוח לכם בכלל לתלות כביסה? לכו תקנו לכם ואל תרמזו לי שאתם מצפים שאני אלך לקנות לכם שהרי כל היום אתם ברחובות ומסתובבים. אל תציצו לתוך הבית שלי דרך החלונות שלי כשאני מתרחץ או כשאני הולך לישון. אני לא אמור לתת לכם דין וחשבון כמו שאתם לא אמורים לתת לי דין וחשבון.

הייתם ונשארתם אנשים פשוטים!! זו עובדה. תתמודדו. אל תשכחו: יד רוחצת יד!! אני לא אמור רק לדאוג לכם ואתם לא תדאגו לי בכיוון ההפוך.

שתבינו: היה לי וויכוח קולני ביני לבין שכנה אנאלפאבתית, אלמנה, חרדתית ברמות בת 75. מאוד פשוטה. הטחתי בפנייה את כל מה שאני חושב עליה ועל ע' ועל השטויות שהיא אומרת. היא לא רוצה להתערב ביני לבין ע' (שמו שמור במערכת) אבל מצדדת אותו. אמרתי שהוא תמיד לא מבין מה הוא אומר או עושה, בחיקוי שלו. עוד דפקתי על השיש וחיקיתי אותו. שנמאס לי שהוא מסתובב מול החלונות שלי ומציץ לי (אומרת בפליאה כאילו שמעה את זה בפעם הראשונה). שהוא ידוע כסוטה מין בעל עבירות מין (הוא הודה שישב בכלא אך לא פירט על מה ואני מניח שבגלל עבירות מין) ושהוא הטריד את הדיירת שלפניי ואת הבת שלה ואת זאת שהייתה לפנייה אז היא אומרת מה אתה רציני⁉️ ושהדיירת הקודמת רצתה לקפוץ לבקר אותי ביום שיש והיא לא באה בגללו. גם אמרתי לה שנמאס לי שכל פעם כולכם צוחקים עליי רק בגלל שאני הומו. אז היא אומרת לי עוד פעם אתה אומר לי את זה? אז עניתי לה שזה נכון ואם היא זוכרת את זה משמא שזה נכון. אז היא אומרת לי: דדדייי. 
היא חוזרת ואומרת כמו מנטרה שהיא יכולה להיות אמא שלי. עניתי לה שיש לי אמא אחת ושהיא גם היא אמרה עלייה שהיא פשוטה. עוד אותה שכנה משווה לי בין ציסטה לבין פלטינה. אמרתי לה שלרוב האוכלוסיה יש ציסטה (יש לרוב האוכלוסיה במדינה) גם לי יש. האם היא יודעת מה זה פלטינה? אז ענתה לא יודעת. הטחתי בה ואמרתי לה שמי שהוא מהשכונה אמר לי שאני לא בן אדם אלא מלאך. מה עונה לי? מה רע להיות מלאך? זה אדם טוב. אמרתי לה שמלאך זה אדם מת ושאני לא מת.
שבמשך 3 שנם שאני פה נפלתי וריסקתי את היד אמא שלי חלתה בסרטן המלנומה רק בגלל העיניים של האנשים בשכונה. אז היא אומרת "מה אני מאשימה אותך ואת השכנים שבעלי נפטר מסרטן?" אמרתי לה שהיא לא יכולה להאשים אותי כי זה קרה לפני שבאתי לשכונה פה זה קרה וקורה במהלך השכירות של הדירה. אז היא אומרת לי: "אל תאשים אותי שנפלת כי זה לא באשמתי. אתה תמיד מאשים." אמרתי לה "אני מאשים כי גם את, הבן שלך וגם ע' העיניים שלכם עליי". אני לא יכול השאיר חלונות פתוחים כי אתם מציצים כל הזמן. פיזרתי בבית ובכניסה תליוני עין הרע בגללכם. בסוף היא אומרת לי: "אל תצעק עליי. אני לא יכולה לדבר איתך. אני יכולה להיות אמא שלך" אמרתי לה "את חוזרת על זה כל הזמן. את מנסה להיות בסדר עם כולם על חשבוני כי את טיפוס כזה ולא מסוגלת לקבל הערות. השבת לא נהרסה לך השבת שלי כן". "מאיפה אתה יודע?" היא עוד שאלה אותי.
בזמנו, היא ראתה שיש לי אטבי כביסה קשיחים ועבים התעניינה מאיפה קניתי אותם. היא ביקשה ממני שאני אקנה לה אחרי שהבינה כי קניתי מאחת החנויות הסטוק. וואלה, בחייאת אמא שלך המנוחה, את עוברת כל יום ליד חנות סטוק בדרך לבת שלך את לא יכולה לקנות לך? מאיפה העצלות והנצלנות הזאת?

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים