יש רגעים

אחרי ימים ללא כתיבה 

חזרתי לכתוב שוב.

אני לא יכול לתאר במילים את ההרגשה הזאת שהרגשתי ללא כתיבה. גם לא בטוח שאני יובן כראוי.

*********************

יש בי פחד לא מוסבר ש......

אני יישכח,

אני אשאר לבד,

הרי לכל אחד מאיתנו יש את החבילה שלו ולא בא לו לשתף את האחר.

Hello, anybody home?

*********************

אתם יודעים מה זה להיות כותב/ת?

בואו אני אספר לכם כמה סודות. להיות כותב זה להיות חבר ואז אומן אבל בשקט לא מוערך כאילו לא קיים. אין לנו קול שגורס לייקים או מצחיקים כמו המצב של הדור שלנו.

פשוט אנשים לא פשוטים מזוכיסטים שאוהבים לחפור בפצעים של עצמם לחטט בתוך הזיכרונות להרגיש הכול ברגע כל פעם מחדש כדי לשתף ולהראות לאנשים שאפשר להרגיש ביחד ולא לבד להיות כותב זה להיות הפסיכולוג של כולם אבל האחרון שיכול לייעץ לעצמך זה אתה. כולם מצפים ממך לתשובות נדושות ולהיות האדם ״הכותב״ שאתה. כמו לראות את העולם בצורה אחת וכולם רואים אחרת זה לחשוב 24/7 על רגשות ועל מה שלא מחבק אותך בלילות יותר על מה שלא הצליח ולמה על הסקס והדייט הראשון להיזכר בכל הדברים הקטנים שאף אחד לא זוכר חוץ ממך ועדיין להוציא מזה אגם של מילים נראות לעין וים של דמעות שלא מעניינות אף אחד להיות כותב זה קשה אבל מספק לדעת שאני אחד מתוך כמה שלא מפחדים לדבר על רגשות ועל מה שמסביב לדעת שאפשר לאהוב בלב שלם ואפשר גם להיפגע זה לא סותר.

אסיים במשפט שאדם חכם אמר לי פעם: ״ תלמד להיות חזק בשביל עצמך, ובחיים לא תיגמר לך האהבה ״.

*********************

יש רגעים בחיים שאנו עוצרים הכל, ברגע אחד.

עוצרים את כל הרעשים מסביב ונשארים רק עם השקט, ואז המחשבות מתחילות להתעורר. האם אנחנו מאושרים באמת? האם הגשמנו את כל החלומות שלנו? האם אנו נמצאים במקום שטוב לנו? כל חיינו אנו במרדף אחר חיפוש התשובות לשאלות הללו. התשובות משתנות בהתאם לתקופה. אין בחיינו שחור או לבן. קיימת מניפה של צבעים ואנו מוצאים עצמנו בצבע אחר בכל תקופה בחיינו. השעון מתקתק ונדמה כי המטרה העיקרית היא למלא את סל חיינו בהישגים ופחות בחוויות. נדמה כי אנו שוכחים לפעמים להנות מהרגע, להעריך דברים שלקחנו כמובן מאליו, לאהוב ללא תנאים, לראות את האור גם כשנדמה שהכל חשוך, לחייך סתם בלי סיבה, להתרגש מהדברים הקטנים ולהתמקד בטוב. אין ספק שהחיים הם רכבת הרים והחיים מזמנים לנו אתגרים. האתגרים מחשלים אותנו. כל אירוע שאנו חווים במהלך חיינו, כל הצלחה וכל כישלון, מעצבת את האישיות שלנו, את מי שאנחנו היום.

ייתכן שזו תמונה של ‏‏‏‏אוקיינוס‏, ‏בין ערביים‏‏, ‏‏טבע‏, ‏שמיים‏‏‏ ו‏חוף‏‏

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים