בריאת עולם



לא ביקשתי להיות קורבן אונס.

לא ביקשתי להיות מוחרם כיתתי - שכבתי.

ולא זו המצאה, גחמה, שלי רק בכדי לקבל צומי.

לא ביקשתי להיות חולה בסרטן הערמונית שבגינה טופלתי ב - 38 הקרנות יומיות.........וכן, החלמתי.

לא ביקשתי לעבור תאונת עבודה שבה ריסקתי את יד שמאל עם ניתוח של 4 וחצי שעות.

מרוב המקרים הללו יצאתי מחוזק, עם תעצומות נפש גדולות שאני לא יודע אם היו לי אם לא הייתי עובר את האונס, חרם כיתתי - שכבתי ואת מחלת סרטן הערמונית. 

אני יכול ש - 3 מהאנסים שלי כבר לא בחיים, הרביעי - למיטב ידיעתי - נכנס ויוצא מהכלא והחמישי סולק מהמשטרה בגלל התנהגות לא נאותה - מבחינתי חמשת האנסים קיבלו את עונשם (אמרו לכם לא להתעסק עם יהודי ממוצא טורקי שהוא רוחני). וגם לא אכפת לי מה קורה עם שאר בני כיתתי.

*************************

כל בוקר הוא בריאת עולם קטנה. העולם עושה ריסטרט, השמש חוזרת לעוד יום עבודה, והזדמנויות חדשות ומדהימות זורחות איתה. לכל אחד ואחת מאיתנו יש תקופות שהן לילות, אבל לכל אחד מאיתנו יגיע בוקר של התחלה חדשה. אף פעם אל תשכחו את זה. אז תעזו, תחלמו, תנסו דברים חדשים. כשאתם קמים בבוקר תגידו תודה על כל טעות של אתמול, כי היא אחרי הכל זכות גדולה שתהפוך להיות התיקון שלכם מחר. וככה, ורק ככה, אנחנו הופכים להיות אנשים עם יותר קרני שמש שמאירות את הנשמה שלנו.

*************************

שקט נפשי הוא המשאב הכי חזק שיש לך בחיים.

שמור עליו....!!!!!

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים