בחרתי בך בטוב



מתי בפעם האחרונה הערכת את כל הטוב שיש לך בחיים?
את המיטה, הארון, המשפחה שלך, העבודה, החברים, הזוגיות..
מתי בפעם האחרונה אמרת תודה על מה שיש לך?
אני רוצה לגלות לך, שככל שאתה משקיע בחיובי, הוא גדל אצלך, לבד.
אתה רק צריך להשקות אותו. לקחת לך מחברת ולחדש לך חידושי תודה כל יום.
על מה יש לך להודות היום?
עזוב אותך סטנדרטי, נורמל, מה קרה היום שהוא שונה מכל הימים ועשה לך טוב?
התקבלת לעבודה? מצאת חברה טובה? העבודה שאת צריכה להגיש הייתה מצוינת?
לך תחגוג את זה, תייקר את זה. תצא למסעדה טובה או תכין לך ארוחה טעימה ומפנקת.
תת המודע שלך אוהב שאתה מעריך את היקום, תת המודע שלך שומע, רואה, מרגיש כל דבר משמח שקורה לך.
הוא מייצר את מה שאתה מבקש.
אז איך להתמודד עם הפחות טוב בחיים שלנו? להגדיל את האור. רק האור מגרש את החושך.
תדליק את עצמך, את הכוחות הפנימיים, תכניס לחיים שלך כמה שיותר חיובי.
תוציא שלילי, תכניס חיובי, תוציא שלילי, תכניס חיובי, ככה עד שהטוב יגדל.

וכשתקבל בשורה מצמררת יהיה לך יותר קל להתמודד איתה. לא תפל לדיכאון ועצבות וחוסר ייאוש כי אתה תזכר בשביל מה יש לך לחיות.

****************

בחרתי בך ולא במי שעושה לי רע.
בחרתי להיות איתך ולא עם מי שמפיל אותי.
היה לי קשה בהתחלה, לא אשקר לך.
לא הורגלתי לקבל מתנות ואתה המתנה הכי מדהימה שקיבלתי אי פעם !
עטוף לבבות וסרט שמח,
מתנה כזו שכיף לפתוח!
הראית לי את היופי שנמצא בי, ראית מעבר לגלוי. בחרת לחטט ולמצוא את האוצרות, ולא ויתרת גם כשהיו לך נסיונות.
אני מודה לך שבזכותך למדתי להיות בצד המקבל ולא רק כזה שנותן ומתרוקן.
היית לי כמראה, אבל כזו עם פילטר שמחמיא.
עכשיו כשאני איתך אני מבינה.
כשבחרתי בך בחרתי בעצם בעצמי.
בחרתי לייקר את החיים שלי.
תהיו עם אנשים שבוחרים בכם.

****************

ה' אוֹהֵב אוֹתְךָ.
תָּמִיד אָהַב אוֹתְךָ.
תָּמִיד יֹאהַב אוֹתְךָ.
בָּרֶגַע שֶׁאַתָּה מִתְגַּלֶּה אֵלָיו וּמְסַפֵּר לוֹ עַל הַכְּאֵב וְהַצַּעַר שֶׁלְּךָ, וּמְסַפֵּר לוֹ מָה עוֹבֵר עָלֶיךָ וּבְאֵיזֶה קֹשִׁי אַתָּה נִמְצָא לַמְרוֹת שֶׁהוּא יוֹדֵעַ!
כִּי זֶה מִמֶּנּוּ,
כְּשֶׁקָּשֶׁה - מִמֶּנּוּ ,
כְּשֶׁעָצוּב - מִמֶּנּוּ,
כְּשֶׁרַע - מִמֶּנּוּ,
כְּשֶׁטּוֹב - מִמֶּנּוּ!
אָז שֶׁתֵּדְעוּ שֶׁשַּׁעֲרֵי דִּמְעָה וּתְפִלָּה נִפְתָּחִים בָּרֶגַע שֶׁרַק תַּגִּידוּ לוֹ מָה יוֹשֵׁב עֲלֵיכֶם וּבְרֶגַע שֶׁתַּגִּידוּ - שָׁם תֵּדְעוּ, שֶׁכָּל הַתְּפִלּוֹת שֶׁלְּךָ יִתְקַבְּלוּ.
כִּי כָּל מָה שֶׁחָפֵץ לִבְּךָ בְּאוֹתוֹ הָרֶגַע- יִתְקַבֵּל בִּבְרָכָה כִּי שׁוּם תְּפִלָּה בְּכַוָּנָה אֲמִתִּית לֹא שֶׁבָּהּ רֵיקָם מִלְּפָנָיו.
אָז...
אַבָּא,אָהַב אוֹהֵב וְיֹאהַב אוֹתְךָ תָּמִיד וְלֹא מְשַׁנֶּה כַּמָּה סָפֵק יִהְיֶה לְךָ בּוֹ.
כָּל מָה שֶׁהוּא מְצַפֶּה מֵאִתָּנוּ זֶה לְהַאֲמִין בְּטוֹב וְשֶׁבְּסוֹפוֹ שֶׁל דָּבָר יַעֲשֶׂה אִתָּנוּ חֶסֶד גָּמוּר.
שבע"ה כָּל מִשְׁאֲלוֹת לִבֵּנוּ יִתְגַּשְּׁמוּ לְטוֹבָה וְשֶׁלֹּא נִהְיֶה בְּרֶגַע אֶחָד שֶׁל צַעַר.
אָמֵן וְאָמֵן.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים