היום......

עוד מערכת בחירות עברה.

הרביעית במספר. 

ואנחנו בפתחה של עוד מערכת בחירות. חמישית במספר.

אני יודע שבחרתי נכון, מבחינתי. אך, רוב העם חשב אחרת והגענו לאותו מצב, לאותם מנדטים ואפילו למצב הקיצון ביותר כשלמפלגות הנישה, הקטנות, יש יותר כוח. לסחטנות. כשנבחרו בבחירות האחרונות שני אנשים דתיים קיצוניים בעלי אמירות קיצון מפחידות אז זה מלחיץ מאוד. האם אני כאדם שנולד במדינה, גיי, ששירת בצבאה שירות צבאי של 3 שנים ואף עשה מילואים עד גיל 40 (ראבאק, עברו 12 שנה מאז שסיימתי לעשות מילואים), משלם מיסים כחוק נשאלת השאלה כאן: האם עליי להתחיל להוריד פרופיל בגלל אותם שני אנשים הללו?

באחד הדוכנים שבמקום העבודה שלי ישנו עובד חובש כיפה. יש בינינו דיבור טוב, מכבדים אחד את השני. אני לא יודע אם הוא יודע עליי (וגם לא אכפת לי, בכלל). השבוע כשהוא גילה שאני משחרר פניני חוכמה דתית למרות היותי חילוני הוא נפעם ממני. אז.........

בעצם, למה להתבטא נגד קהילה, ציבור, כזה או אחר?

*****************

היום המפתח לצד שונה בי....... כאילו היה ככה בחלום
זה מצחיק שאתה נחשף לאזור אחר של רגשות בכלל שאתה חולם ..
אני הבנתי עם עצמי בצורה מאוד כנה......
בעיקר שבחלום מופיע לי אחד מילדי דם מדמי ( יש לציין שאף אחד מהם עדיין לא נולד )
עם דמעות של משהן קרה הבנתי את הרוך והרכות שצריך להיות סביבם גיליתי את הרגישות שבי...... מחדש
את השקט שכל אחד מהם נתן לי והאמת .. אהבתי את הילד הזה בצורה בלתי נלאית ..
אז זה קצת הזוי שאתה חולם על ילד שעדיין לא נולד או אתה בעצמך בלי בת זוג עדיין ..
אבל לילד שהופיע לי בחלום אם אתה שלי .. בן גם מדמי מבטיח לך שבחיים אני לא אתן לאף אחד לפגוע בך .. אני אדאג לזה שתלמד כל אשר עולה על רצונך שתשאל שאלות אשתדל לענות לך על כל אחת ..
אני תמיד אתגאה במי שאתה..... אף פעם אל תרגיש שאתה לא טוב כי אתה הכי אוהב שיש........
אוהב ומאמין שתמיד יאהב אבא שלך שעדיין לא מכיר או יודע אם אתה קיים הרי הופעת לי בחלום אבל היסחפות כזו של יכולת קבלה והכלה ואהבה ללא תנאי......של רגשות תוך כדי חלום.....
לא קרה לי הרבה זמן.................



*****************

אל תדברו על הבעיות שלכם, תדברו על הפתרונות שלהן.
אל תדברו על הפספוסים שלכם, תדברו על ההזדמנויות שלכם.
אל תדברו על מה שמכעיס אתכם, תדברו על מה שגורם ללב שלכם לזרוח.
אל תדברו על הישן, תדברו על החדש.
אל תדברו על מה ששבר לכם את הלב, תדברו על מה שפתח לכם אותו.
אל תדברו על מה שמעייף אתכם, תדברו על מה שנותן לכם דלק.
אל תדברו על דברים שמטרידים אתכם, דברו על דברים שמאירים לכם את הדרך.
אל תדברו מתוך ריצוי, תדברו מתוך נאמנות לעצמכם.
אל תדברו על מה שמלחיץ אתכם, שחררו את עצמכם מהכלא שבניתם לכם בראש, צאו לחופשי.
תחיו באהבה, תקיפו את עצמכם באנשים טובים, אנרגיות נפלאות ועיסוקים שימלאו לכם את הלב.
אומנם לעיתים יש אתגרים אבל החיים דיי פשוטים, שלא ניתן לאף אחד לסבך לנו אותם, גם לא לעצמינו.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים