נטול כוחות


עבר כמעט חודש מאז שכתבתי.

(יהיו בטח כאלה ששמחים שלא כתבתי בכלל).

לא בגלל שלא היה לי מה לכתוב. פשוט לא היו לי את הכוחות לשבת ולכתוב. כמו היום שאין לי את הכוחות הללו. נטול כוחות נפשיים וגופניים. שלא לדבר על כך שאין לי כוחות לאנשים ולנהל סמול טוק ולהקשיב לצרות שלהם.

מי אמר שאין לי צרות משל עצמי???

פשוט זקוק לחופש.........

זקוק לשקט. להיות עם עצמי ולעשות RESTART.

************

מָשׁוֹט לְלֹא סִירָה

עַמּוּד לְלֹא שִׁדְּרָה

הַיָּם סוֹעֵר

אֵין גַּל אֶחָד

שֶׁמֵּזִיז אֶת הַדְּמָמָה

הָרוּחַ מְלַטֶּפֶת

עוֹשֶׂה נָעִים בַּגַּב

אַצָּה אַחַת שׂוֹרֶטֶת

מַשְׁאִירָה סִימָן לָעַד

סַכִּין חוֹדֵר עָמֹק לָעוֹר

יוֹצֵר צַלֶּקֶת עֵירֻמָּה

כְּזוֹ שֶׁנֶּעֱלֶמֶת

וְשׁוֹקַעַת עִם דִּמְעָהּ

הַאִם יֵשׁ פֶּתַח

בִּפְלַסְטִיק הַנּוֹרָא

מְנֻפָּץ הוּא לִשְׁבָרִים

בִּתְמוּנַת הַפֶּזֶל הַשְּׁלֵמָה

************

אין לי מי שיאמר את זה.

מי שצריך לומר את זה

זה רק אני.

אין לי מי שיאמר את זה כמו שאני.

אני מצע לשים בו דברים

אך כמו בכתב חרטומים

מספר עצמי

בחריטה

בחריקה

כך כמו שאני

************

וּבֶפֶּתַע הִיכּוּ בִּי שִׁירֵי נְעוּרַי

וְזִיכְרוֹנוֹת עֲצוּבִים הֵעִירוּ

וְנִסְדְּקוּ חוֹמוֹת הַבַּרְזֶל

שֶׁעַל לִיבִּי הֵגֵנּוּ

וּלְרֶגַע רָאִיתִי הַיָּמִים

שֶׁרִיגְשׁוֹתַי כְּמִשְׁקוֹלוֹת הִכְבִּידוּ

וְדָמַעְתִּי אוֹתָם בְּחוֹסֶר אוֹנִים

עַל פִּיסּוֹת חַיַּי שֶׁנּותרו........

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים