ביזיון מקצועי

ב - 5 במאי 2020 פרסמתי פרק פרידה מענף המלונאות אחרי 28 שנה בענף והגעתי לתפקיד של סגן מנהל קבלה.

אחרי כמעט שנה באבטחה אני שוקל לחזור לענף המלונאות.

לא רק בגלל שהסתיימו הסגרים......

לא רק בגלל שהקורונה עברה, פסחה, מעולמנו.......

אלא בגלל שדי נמאס לי מעולם האבטחה, היחס שמקבלים המאבטחים, עוד מצפים שבשכר מינימום תעשה אלף ואחד דברים שלא קשורים לאבטחה. ידוע לכל, שאני נותן את הנשמה בעבודה שהרי אני בא לעבוד אני לא בא לעבודה. תאשימו אותי שאני פרפקציוניסט, שזה לטוב ולרע. אני נותן את עצמי בעבודה 8, 9, 10, 12 שעות את כל כולי רק בכדי שהעבודה שלי תהיה אפקטיבית וטובה.

בעולם האבטחה אני מרגיש שאני מבוזבז, במיוחד ולאור האנגלית הטובה שלי ושוב...... התפוקה שלי. 

אני מלונאי בנשמה שלי!!!!!!

אני יודע מה אני שווה........

אני יודע מהי התפוקה שלי בעבודה.........

ו........... אני לא יורק לבאר שאני שותה ממנה

אבל...... די!!!!!!!..... מיציתי.

אחרי כשבועיים שאני מגשש בתחום המלונאות במציאת מקום עבודה בתפקיד של מנהל קבלה או מנהל הזמנות אני די בהלם מהשכר שמציעים כרגע והנה זה בא.......

ממליץ לכם לשבת חזק חזק........

32 ש"ח לשעה לפקיד קבלה שלא לדבר על תפקיד של מנהל קבלה או מנהל הזמנות שלא לדבר על תפקיד של סגן מנהל קבלה.

שתבינו: לפני שעזבתי את ענף המלונאות קיבלתי שכר של 36 / 37 ש"ח.

זו לא חוכמה לחזור לענף המלונאות כפקיד קבלה ולהרוויח 32 ש"ח לשעה ולנסות שוב להתקדם במערכת המלונאית. אני יודע מה אני שווה, אני יודע מי אני, איזו תפוקה אני יכול לתת. במילים אחרות: ראש גדול מאוד!!!!!!

היו בתי מלון ששלחתי להם את קורות החיים שלי ולא חזרו כי הבינו שיש להם עסק עם אדם בעל ניסיון של 28 שנה (!!!!!) ולא איזה פושר קטן. עדיף באמת שלא יחזרו וגם לא יבזו אותי או אותם כשיציעו לי תפקיד שולי, זוטרי, בשכר שהיא בדיחה.

אל תביישו אותי כמו שאתם לא מצפים שאבייש אותכם.

אני ממשיך לחפש אחרי מקומות עבודה במלונאות בהתאם לידע המלונאי שלי, בשכר שאני מצפה ורוצה.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים