אל תפסיק לחלום


עוד לילה שבו קשה להירדם,
עוד לילה שבו המחשבות עולות ולא נותנות לך מנוחה,
עוד לילה שבו כל הזכרונות צפים,
עוד לילה שבו הכל כואב ואתה כל כך רוצה שזה יפסיק ולא יודע איך,
אתה רוצה להיות שמח ומעמיד פנים אבל בפנים.....בפנים הכל כואב אתה רק רוצה להיות מאושר ולהפסיק לסבול,
האם זה יקרה???
אתה חייב חייב להאמין, אסור לך ,אסור לך לאבד את התקווה לא משנה מה יקרה
תמיד תעמוד על שתי הרגליים כמו גדול ותוכיח לעצמך שאתה מסוגל וששום דבר לא ישבור אותך, נכון הגיע הזמן שגם אתה תהיה מאושר אבל זה יבוא,
זה יבוא אל תרדוף אחרי זה,
אל תחפש להיות מושלם, תאמין ותאמר לעצמך שאתה שווה ושהכל יהיה בסדר,
רק תאמין ותראה שהכל אפשרי,
אל תפסיק לחלום!

*****************

נכון אני לא הבן אדם המושלם, ואני גם לא אהיה כזה.
אז אל תחפש אותי ואת הקטנות שבי .
אני לא אשתנה בשבילך , ולא בשביל אף אחד אחר אף פעם!
אל תעשה עליי פוזה ליד החברים שלך שאתה תפסת מישהוא להיות איתו עכשיו.
תפסיק לנסות לתת לי יחס מועדף כשאתה בכלל לא רוצה בכך,
אני לא רוצה להיות איתך כדי להגיד יש לי.
אני רוצה כי באמת היה אכפת לי וחשוב אבל אם לך כנראה שלא אז אפשר לחתוך את זה כאן ועכשיו.
לא דופק חשבון לאנשים, ואתה? יודע בדיוק את הנקודה......
אל תתן לי להרגיש לא רצוי
ותיכנס בי ואז תמשיך בשלך
חרא סבבה?
אז קח לתשומת לבך, מי ששווה אותי יהיה איתי
ומי שלא יכול לקום וללכת
וכן אני לא מושלם
תתמודד!!!!!

*****************

איך זה להרגיש חנוק?

איך זה להרגיש לבד..?

מבולבלים..לא יודעים מה אתם רוצים..

מה טוב ומה לא

אתם מאבדים......את עצמכם

ונשאבים

אתם מנסים לקום ונופלים

לפעמים המכה כואבת ולפעמים כבר יש הרגל

כאילו אתם יודעים כבר מה יקרה ומוכנים לזה

איך מרגישות הדמעות?

הן נופלות

מלטפות את הפנים ונעלמות

אבל הנפש לא שקטה

היא מלאה בסערת רגשות

ואז מגיעה הנפילה

בום.

משום מקום זה בא

אתה עם עצמך

והמוח כמו מבוך

אין דרך יציאה

המחשבות מתעוררות

ואתה נרדם

הדמעות עולות

ואתה שותק

ואתה אומר לעצמך שהכל עובר הרי זה בסדר

כבר היית שם

זה נהיה הרגל

ואתה תעבור הכל כי אתה חזק וגם שאתה נשבר

אתה לא מראה כלום לאף אחד

אתה הרי אותה גברת בשינוי אדרת....

❤

תגובות

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים