ימים סוערים


ימים סוערים עברו עליי בארבעה ימים האחרונים. רק בלי גשם, עם ברקים ורעמים.

ביום ראשון האחרון - חג פסח, חג ראשון, ט"ו בניסן תשפ"א (28.3.2021) - הייתי אמור לעבוד משמרת בוקר בת 10 שעות החל משעה 07:00 בבוקר. הוזמנה לי מונית לשעה 06:30 בבוקר ואני ירדתי למתחת הבית שלי כבר בשעה 06:20 בבוקר, רק שלא יגידו שלא הייתי רק שלא ידעתי כמה זה נכון זה יהיה: גם ככה קמתי עם תחושת בטן לא טובה שזה הולך להיות יום בעייתי, רק שלא ידעתי עד כמה.

השעה 06:31 מקבל הודעה ממוניות "גט טקסי" שהנהג לא זמין ושמנסים לאתר לי מונית חלופית. על פי המפה שלהם במשך רבע שעה היו מוניות באזור מגוריי שלא לקחו את הנסיעה כי הן היו מוזמנות מראש. חיכיתי 16 דקות נוספות אך ללא הועיל, שום מונית. כשתבינו: הייתי צריך להיות כבר בשעה 06:47 בעבודה. 

חיכיתי עוד דקה שהורגשה כאילו זה היה נצח ואז הוצאתי הודעה בקבוצה של העבודה כי אני ממתין יותר מעשר דקות למונית אך היא לא הגיעה. בהתחשב שגם יום קודם המונית איחרה בעשר דקות, איחור שניתן היה לספוג את האיחור. ושבמשך 11 חודשי עבודה שלי כל שבת שנייה - שלישית ישנה בעיה עם האיסופים / פיזורים שלי. ושלא יצפו ממני ללכת ברגל לעבודה כי מערכת החיסונית שלי חלשה, עדיין, בגלל שאני מחלים ממחלת הסרטן. אי לכך ובהתאם לזאת, אני מבין שלא צריכים אותי בעבודה למשמרת בוקר של אותו יום. עד אשר לא יוסדר נושא ההסעות בסופי שבוע וחגים אני לא מתכוון לעבוד בסופי שבוע וחגים. לגיטימי??!! לגיטימי. כי אם לא יכולים לספק לי הסעות מסודרות בסופי שבוע וחגים אזי שלא ישבצו אותי.

חיכיתי עוד דקה שתיים ואז עליתי הביתה.

כעבור עשרים דקות החלה הסאגה.

המנהל שלי, שכולה שבוע עשרה ימים בתפקיד, החל ללחוץ עליי להגיע לעבודה. סירבתי בתוקף, מידיעה שאנחנו לא צריכים להגיע למצב הזה ומי מבטיח לי שבשעה 17:00 כשאסיים לעבוד אם הבעיה של ההסעה חזרה הביתה לא תשנה? הוא אף הציע לי שהוא יבוא אישית לקחת אותי, עדיין סירבתי. הציע שאקח מונית על חשבוני ושהוא יחזיר לי את הכסף, המשכתי לסרב.

הסברתי לו שהפתרונות שהוא נותן לי הן פתרונות פלסטר. שזו בעיה מתמשכת כבר 11 חודש ושסטיסטית זה כל שבת שנייה - שלישית זה חוזר על עצמו ושאני שבע מהבטחות חסרות תוכן ושאף אחד לא פותר את הבעיה. רק שההסברים שלי נפלו על אוזניים ערלות. שתבינו, גם מנכ"ל החברה שלי הבטיח לי הבטחות שאין להן כיסוי שהוא הולך לטפל בזה. הבטחות ללא כיסוי!!!!

המנהל שלי החליט להעלות אותי לשימוע בגלל שהברזתי מהעבודה, לטענתו. כמו כן, הוא קרא לי "שקרן" שהמוניות היו אצלי בשעה 06:30 ובשעה 06:56 בבוקר ואף שלח לי צילומי מסך שהמוניות בוטלו. רק ש...... אם היה קורא את כל המסך וקורא את מה שכתבתי לו היה מבין שני דברים: אני הייתי בחוץ משעה 06:20 בבוקר ואף מונית לא הגיעה עד השעה 07:00 בבוקר, ומה שהוא שלח לי אלה היו שעות ההזמנה של המוניות לפי שעון חורף ולא לפי שעון קיץ, קרי: 06:30 זה 07:30 ו - 06:56 זה 07:56 ואני כמובן בשעות האלה לא הייתי כבר למטה.

רק החברה שכחה את מקרה אותו יום שישי שסיימתי לעבוד משמרת ערב והייתי צריך לחזור למשמרת בוקר של שבת והורדתי מהמוניות של YANGO שלוש פעמים כי המוניות בוטלו. עד אשר לקחתי מונית על חשבוני והחזירו לי את הכסף אחרי שהם עשו בירור למשכורת, קרי: שילמתי גם על זה מס הכנסה וביטוח לאומי.

ביום שני בבוקר יצאתי משלושת הקבוצות של החברה מתוך ידיעה והבנה שהולכים להעלות אותי לשימוע לפני פיטורין ולאור זה שהמנהל שלי כינה אותי "שקרן" ושהוא לא סומך עליי. והם נתפסו על זה שכביכול התפטרתי התפטרות חד צדדית. הקבוצות הללו הן קבוצות קדושות?

אתמול הם טרחו לי לשלוח לי זימון לשימוע בצורה מסודרת מלא בגיבובי שקרים על שקרים. טענו שאני איימתי, שהברזתי מהעבודה ושהמונית הגיעה ולא הייתי למטה. ושהמנהל שלי הציע לי פתרונות נקודתיים וסירבתי להגיע לעבודה. ושאם אני מתפטר התפטרות חד צדדית אזי אני צריך לשלם על הקורס בודק ביטחוני - בודק ביטחוני ולא קורס של נשק.

עירבתי במיידי עורך די שאני מכיר שזו ההתמחות שלו. אחרי שקרא את כל הזימון ואחרי שהקשיב לצד שלי המליץ לי לכתוב להם מכתב תשובה לזימון לשימוע וגם להוסיף שנושא הבריאות שלי התדרדר, אחרי שהבין שמצב הבריאות שלי אכן התדרדר, ושאני אכתב אותו על המכתב. כך עשיתי. כמו כן, העורך דין שלי הבטיח שאם ינסו לקחת ממני את הכסף על הקורס הוא ייכנס לעובי הקורה בנושא.

************

אני פגוע מהסיפור הזה.

אחרי שעבדתי חודש וחצי משמרות של 12 שעות כל אחת 6 ימים בשבוע, מבלי להתחשב בבריאות שלי וקיבלתי משכורת שהיא פחות מ - 7,000 נטו. 

אחרי שספגתי קללות, השמצות, הטרדות, השפלות - שגם על רקע זה כמעט עזבתי שאילולא מנכ"ל החברה הבטיח, אבל הבטיח, שיטפל בזה. שבין הבטחות למעשים יש הבדל גדול מאוד.

זה היה ברור לכל שהם רצו לגרום לי להתפטר כי: 1. אני מתריע על דברים לא בטיחותיים בקניון. 2. עשיתי את עבודתי נאמנה ונתתי מעצמי לא 100% אלא טריליון אחוז. 3. החברה בלחץ כלכלי והם לא רוצים להוציא כספים אלא לקבל כספים שלא בצדק.

מנסים להפחיד אותי רק שאני נלחם על זכויותיי.

ושם לא רוצים מחלימים מסרטן.

הם לא רוצים עובד שהוא גיי.

הם מחפשים עובדים שהם דוגמנים עם קוביות בבטן.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים