Things I did not say!!!!!!!


 אז למה עדיף לך בחור עם כרס ולא קוביות?

זה נכון, תמיד כולן רוצות את הדוגמן עם גוף השחיין שכובש את כולן ואיכשהו עושה את זה נכון עם כל השעות במכון. אבל תכלס, בינינו? בואי.

הרי את יודעת מה את צריכה. כי אין כמו כרס נוחה לשים עליה את הראש אחרי יום צרה. וזה בסדר ומובן שקוביות זה סקסי ויפה אבל כפרה, את רוצה מישהו שיפיע אותך באמצע היום עם מאפה. איזה בורקס טוב לנשמה ואם אפשר שיכניס לשם ביצה. שלו או של התרנגולת, זה כבר תלוי בך.

ובואי נודה, את כבר לא בפנטזיה של המאהב את מחפשת יותר. גברת, את רוצה בן אדם אמיתי שיתאהב לך בחיוך מלא שיניים גם אם יש שם שאריות של פסטלים מהאירוע ביום שלישי. חבר אמת, שותף לאוכל.
שכשתהיי רעבה באמצע הלילה הוא כבר יהיה במטבח עם צלחת שתספיק עד הבוקר. ולא תהיה לו בעיה לחלוק את זה איתך כי את בשבילו מעבר.

ואם את חושבת שהוא מתענג על משולש פיצה, חכי שתרגישי איך הוא מתענג על המשולש שלך. כפרה, הוא יאכל אותך מהלב והנשמה ואת יודעת שזה לא רק מה שאת צריכה אלא בדיוק מה שאת רוצה. ומגיע לך!
וכשתהיי בהריון הוא לא ירים לך גבה במאנצ׳ים הלא סבירים שלך אלא ישפר לך אותם! בבקשה, גן עדן עליי אדמות עם ראיה לעתיד. אמא שלך יכולה להיות סוף סוף גאה.

אז כן, לחברה ההיא ההוא שרירי, ולעוד אחת יש רזה.
אבל את יודעת מה טוב בשבילך, וזה הגבר שישב לך בספה עם פירורים על החזה. כי את לא הן, להיפך, בפעם האחרונה שבדקתי, אחרי הפרידה עשית בדיוק את זה. והנה לך גבר, שיאהב אותך לא משנה כמה את סחלה, ותוכלי להיות איתו הכי שמחה כשהחולצה שלך מלוכלכת באוכל ובטלוויזיה יש סרט יפה.

אז גברתי, בבקשה אל תתבלבלי. שרירים זה סבבה, אבל אם את בקטע של משהו אחר, אין לך כלל מה להתבייש. תני לעצמך את מה שמגיע לך. תני לעצמך להתרגש. כי שרירים באים והולכים אבל הכרס הזאת תהיה שלך לנצח, ואת יודעת שאת אוהבת את זה.

*****************
רגע לפני שתהיה איתה, אתה צריך להבין איך זה להיות איתה.

אתה צריך להבין שדברים איתה הולכים אחרת.

אתה צריך להבין שהיא משוגעת לפעמים, יותר מכל סתם אישה, היא פסיכית. ובשאר הזמן? היא עדין משוגעת.

אתה צריך להבין שהיא לא תגיד לך שהיא מתגעגעת אבל היא כן מרגישה ככה. אז תצטרך להוריד מהאגו שלך ועדין לעשות הכל כדי לראות אותה כי אין לך מושג אפילו כמה היא מתגעגעת.

אתה צריך להבין שאם היא אומרת לך "לך תזדיין", המצב שלך לא רק טוב, אלא מושלם. כי כנראה שאצלה "לך תזדיין" זה ה"אני אוהבת אותך" החדש.

אתה צריך להבין שהיא לא קיטשית בשיט וכנראה היא לא תקח אותך לאיזה יום רומנטי על חשבונה כי זה מטומטם והיא תהנה איתך יותר עם סרט ב - VOD.

אתה צריך להבין שהיא נפגעה הרבה אז דברים ילכו בקצב מוזר.

זה יהיה שונה ממה שאתה רגיל, אבל בוא נודה בזה בתכלס, מה יצא מכל מה שהיית רגיל אליו? בדיוק.
היא שווה את זה, היא שווה את העצבים ואת ההמתנה כי בסוף הדרך אין מכרה זהב, יש את היהלום הכי גדול בעולם. ואתה תמרוט הרבה שיערות בדרך. וכנראה גם ישבר לך הלב כמה פעמים כי פשוט עדין לא הצלחת להבין.כי במקום חיבוק אוהב קיבלת נשיכה או כאפה לפנים. 

אבל קח נשימה עמוקה, כן, ככה צריכים להיות הדברים. אז תבין את כל זה, עם כל הקשיים. זה לא פשוט אבל זה אפשרי. תאהב אותה מכל הלב, והיא תהיה שלך לעולמים. אז אני מקווה שתבין את זה, ותצליח להתמודד עם המכשולים שיהיו לפעמים.
אני מקווה שתבין את זה כמוני. 

רק שאני הבנתי את זה מאוחר מדי, והפסדתי את ההזדמנות שלי.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים