דברים שאני חושב במקלחת

יצא לכם לחשוב פעם כל כמה שאנחנו קטנים?

כמה שהצרות שלנו טיפשיות?

כאילו, אנחנו חיים על כדור הארץ, שהוא גוש ענק של אדמה שמרחף בחלל. והוא ענקי.

אבל אם מתרחקים טיפה- אנחנו רואים את השמש העצומה שלנו, שכדור הארץ הענקי שאנחנו חיים עליו- יכול להכנס בה בערך 1,000,000 פעמים. וזה לא נגמר שם- ככל שנחפש נמצא כוכבים יותר גדולים מהשמש שלנו. ושמשות יותר גדולות מאותם הכוכבים. וענקים אדומים מפלצתיים. שאופס רגע- יותר גדולים מאותם הכוכבים. כל זה בתוך היקום שלנו, שאם אנחנו מסתכלים על כל העצמים הגדולים האלה בשמיים- כולם קיימים ביקום שלנו. היקום הוא בערך אינסופי. (או שלא?). אבל רגע, ליקום יש "קצוות"- איך יש לו קצוות אם הוא אינסופי? האמת שאלה לא קצוות. הקצה (כביכול) הזה שאנחנו יכולים לראות נוצר מתוצאה שלאור (ועוד כל מיני דברים כמו קרינה אלקטרומגנטית שהרגע חיפשתי בוויקיפדיה כדי לא לצאת ממש אידיוט) פשוט לא היה זמן עדיין להגיע מהקצה אלינו. מאז המפץ הגדול. שקרה לפני 13.7 מיליארד שנים. מיליארד. אור אגב, נא במהירות האור שעומדת על 300,000 קמ"ש. זה די מהיר. מה שאומר שהיקום הוא עד כדי כך גדול. זה מטמטם אותי. תחשבו על כל מה שאפשר לראות. כל התרבויות השונות. היצורים החיים. אבל עדיין- מה שמדאיג אותי זה למה הבחורה הבלונדינית עם הספטום לא רוצה אותי. חשבתי שהיו לנו אחלה וייבים, מה נסגר???

אחרי בערך רבע שעה של ישיבה על הסטורי, הבנתי שהאוכלוסיה בארץ מתחלקת לכמה סוגים מסויימים בפורים:

1. אנשים שעדיין מתחפשים לערפדים.
2. זוגות. מתחפשים לדברים מעצבנים כמו רעם וברק. התחפושת היותר יפה בדרך כלל תלך על הבחורה, כשהגבר נתקע עם התחפושת המשעממת.
היא מעלה 15 תמונות לאינסטגרם. הוא לא מבין למה היא בתחפושת של אש קטצ'אם והוא עם התחפושת של הפיקצ'ו. חם לו בתחפושת, הוא מזיע את החיים שלו- אבל הוא לא יוריד כלום. לא בא לו לריב עם חברה שלו כל הדרך הביתה כי הוא ביאס לה את התמונות.
3. בנות שחושבות שלצייר דם ליד השפתיים וטיפה איפור שחור מתחת לעיינים זה להתחפש.
זה דומה לאלה שמתחפשים לערפדים, אבל החלטתי שמגיעה להן קטגוריה משל עצמן.
4.אנשים עם תחפושות ממש יקרות. מאוד חשוב שהתחפושת שלהם תהיה הכי שווה משל כולם. בדרך כלל בנות שהיו מקובלות בבית ספר. אני לא יודע להסביר למה, אבל זה פשוט נכון.
5. "זוכרים שלא היו לי ריבועים שנה שעברה? אז עכשיו יש לי. אפילו התחפשתי לספרטני מ-300 כדי שכולכם תוכלו לראות. ברצינות כאילו תסתכלו חחח"
6. כאלה ששמים פריט מעפן על הראש, כמו קרניים של שטן. או פאה.
בדרך כלל חברים שבאו למסיבה כדי לשתות ערק ולהתחיל עם סטודנטיות.
שימו לב- לא להתבלבל! קרניים או פאה תוכלו למצוא גם על מלצריות, אבל תהיו בטוחים שיש לה תחפושת משהו טוב בבית והיא פשוט לא רוצה להרוס אותה לערב. מבין אותך, גם אני מלצרתי. כתמי שקשוקה זה באסה.
7. בנות שהתחפשו למשהו מה זה סקסי, אבל בגלל שכל התחפושת מורכבת מכמעט אפס ביגוד הן מסתובבות עם מעיל כל הזמן. מה עשיתן בזה???
8. אנשים כמוני שנשארים בבית ולא הולכים לשום מסיבה כי הם לא יודעים להנות משום דבר כיף.
בתמונה- מרגוט רובי שהתחפשה להארלי קווין. כמו רבע מהבנות בארץ.
אתן כאלה מקוריות.
תמונה יכולה לכלול: ‏אדם אחד‏

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים