השנה כמו בכל שנה


בלוג יקר,

שחרר, שחרר מכל מי שעושה לך רע
שחרר, שחרר מכל הזיכרונות הרעים
שחרר, שחרר מכל מי שפגע.
שחרר, שחרר ממה שהיה ותן לזמן לעשות את שלו
שחרר, שחרר מהכאב
שחרר, תלחם ואל תוותר
שחרר, שחרר מכל הפחדים, תעיז
שחרר, שחרר ופשוט תהיה אתה, תן לעצמך להיות מאושר מבלי מה שיחשבו כולם.
אני יודע, יודע שזה קשה אבל אתה חייב חייב להשתחרר אחרת לא תוכל להמשיך הלאה.
שחרר, שחרר ותרגיש חופשי, שחרר את הלב שלך ותן לאנשים להיכנס, זה קשה אבל משתלם.
שחרר, שחרר ותתחיל להנאות מהחיים, הם לא כאלה גרועים, תתחיל לחייך, לשמוח, תתעלם מכולם, תתחיל להאמין ולאהוב את עצמך כי תאמין יש בך יותר ממה שאתה חושב תזכור שאתה שווה לא משנה מה!
שחרר, שחרר ותצעק כדי להירגע, תעש מה שבזין שלך
פשוט שחרר ותן לעצמך להיות מאושר
פשוט שחרר!!!!!

*******************************

נכון עבר יותר משבוע שכתבתי....... פשוט לא היה מה לי לכתוב, להגיד..........
התחרבשתי עם הרגשות שלי לבדי. לא רציתי לכתוב, לשתף משום שהבנתי שלא כולם מעוניינים לקרוא על הרגשות של אחרים גם ככה זו תקופה לא קלה לכולם בגלל הקורונה והסגר הקרב ובא, סגר שני בתוך חצי שנה.  גם משום שלמדתי שאם אני משתף את האחרים לגבי רגשותיי אזי האנשים מנצלים את זה ומסובבים את הסכין יותר ויותר על מנת להכאיב כמה שיותר: הישראלי המצוי לא טוב לו לראות שלאחר טוב לו.

ושוב התחושה הזו שעובדים עלינו. שמשטים בנו. שלא אומרים לנו את כל האמת. שכל אחד מציג מספרים ונתונים כדי לצאת טוב. מקבץ נתונים ותהיות לבוקר הזה: מנכ"ל משרד הבריאות חזי לוי מדבר על אלף נדבקים ביום כיעד ליציאה מן הסגר. פרופ' גבי ברבש בא אחריו ואומר שיעד כזה הוא "סקנדל", בזבוז עצום של מיליארדים שירדו לטמיון אם נצא מן הסגר עם 1000 נדבקים ביום. המטרה היא הרבה פחות.
השר יובל שטיינץ טוען שאפשר להגיע ל100 נדבקים ביום בתוך 3 שבועות ואז נצא מהסגר. אבל אנחנו יודעים כמה זמן לקח לנו להוריד את מספר החולים בגל הראשון ואין תסריט הגיוני ומבוסס נתונים שנגיע ל100 נדבקים ביום בתוך 3 שבועות.

ראש הממשלה טוען שהחזרה לסגר היא בלתי נמנעת וזה קורה גם במדינות אחרות בעוד שבמציאות ישראל היא בינתיים המדינה היחידה בעולם שמטילה סגר מלא בפעם השנייה. אבל האמת? כשבודקים את ההנחיות בכלל לא מדובר בסגר מלא, יש כאן הרבה יותר פרצות והרבה יותר חריגות מהסגר הקודם. אז אולי לא נקרא לזה סגר?

ולקינוח, אחרי שהוויכוח הזה כבר התקיים ובאריכות לפני חצי שנה, החליט שר הבריאות שהוא מתנגד לtake awey ממסעדות. כי עדיף שעוד אדם יגע לנו באוכל כשאנחנו מזמינים מבחוץ. זה כאילו קטן ולא משמעותי, אבל מלמד על עומק הכאוס בו אנחנו נמצאים מבחינת תהליכי קבלת ההחלטות.
וחוץ מזה, עד לרגע זה לא ברור מה אמורים לעשות הורים לילדים בכיתות א עד ד שצריכים ללכת לעבודה, כי חלק מהמשק פתוח, אבל הילדים שלהם נשארים בבית. מי מפצה אותם אם הם לא יכולים ללכת לעבודה? ובעיקר לא יכולות? ואיך אוכפים את 500 מטר מהבית אם חלק גדול מהמשק נשאר פתוח??

************************
השנה כמו בכל שנה אנשים מבקשים סליחה ומחילה מכולם.
השנה הזו אני אחרוג ממנהגיי וירצה לבקש סליחה רק מאדם אחד ,וזה אני!
אז סליחה שנתתי מעצמי לאנשים שלא היו צריכים לקבל כלום ושום דבר.
סליחה שאהבתי אנשים שבסוף ידעתי שבעצם שנאתי אבל ריחמתי עליהם מכל הלב שלי.
סליחה שהקשבתי לסיפורים של אחרים בזמן שכל היום היו מספרים עלי שקרים.
סליחה שנתתי את כל כולי לאנשים שראו אותי מובן מאליו.
סליחה שהאמנתי באנשים בידיעה שכל מילה שנייה שלהם היא שקר וידעתי שזה שקר אבל המשכתי להאמין כדי לרצות אותם.........
סליחה!!! פשוט סליחה!!!
ואני סולח לעצמי שהכרתי אותם בכלל?
אין ספק שאפשר לחכות לי בפינה ושיבוא היום כל אלו שניסו לשים לי רגליים עוד יקשרו לי ת'שרוכים........
אז אני סולח להם והכי חשוב אני סולח לעצמי.
שנה טובה לכולם שנה של מחילה קודם לעצמכם ואחר כך לאחרים..........

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים