נכון...............

                                     

                                       נכון או לא נכון - מלכת הכביש   

נכון...............

אני פרפקטציוניסט!!!! אני יודע להיות נודניק בכדי שהמשימה תבוצע עד הסוף וכמו שצריך!!!!! אני שומר על קשר ולא מבין את הצד השני כשהוא או היא לא מעוניינים בקשר.

נכון..................

הבעיה אצלי שאני חושב שכולם צריכים להיות כמוני בגישה שלי לעבודה ("אני הולך לעבוד. אני לא הולך לעבודה"). לא מצליח להבין שלא כולם אותו דבר. גם לא מצליח להבין למה ומדוע אף אח לא שומר איתי על קשר? לא מצפה לקשר יומיומי לפחות פעם בשבוע אם לא פעמיים בשבוע.

נכון...........

יש לי דעות מגובשות ואני יודע להביע אותן. לפחות הלב והפה שלי שווים. מה אתם רוצים ממני? בגלל זה אתם מתרחקים ממני? אתם מעדיפים אנשים שיהיו כלפיכם צבועים או שידברו איתכם בכנות ושאתם יודעים שהלב והפה שלהם שווים?

*************************

כשנשאלה לחשוף את סודות היופי שלה, אודרי הפבורן כתבה את הטקסט היפהפה הזה, אשר נקרא אחר כך בהלווייתה: "כדי שיהיו שפתיים מושכות, דברי מילים חביבות. כדי לקבל מראה אוהב, חפשי את הצד הטוב של האנשים. כדי להיראות רזה, שתפי את האוכל שלך עם הרעבים. כדי שיהיה לך שיער יפה, יש לילדך לסרק אותו באצבעותיו פעם ביום. לקבלת תנוחה יפה, תלכי, בידיעה שאת לעולם לא לבד, כי מי שאוהב ואהב אותך מלווה אותך. זכרי, אם אי פעם תזדקקי לעזרה, תמצאי אותה בסוף שתי הידיים. כשתזדקני תגלי שיש לך שתי ידיים, אחת לעזור לעצמך והשנייה לעזור לאחרים. יופיה של אישה אינו בבגדים שהיא לובשת, בפניה או בשיער. יופייה של אישה גלוי בעיניה, משום שזו דלת פתוחה בלבה, מקור אהבתה. יופייה של אישה אינו באיפור, אך יופייה האמיתי של אישה בא לידי ביטוי בנפשה. הרגישות היא שמעניקה אהבה, התשוקה שהיא מבטאת. היופי של אישה גדל עם השנים."

טקסט שהוא נכון הן לנשים והן לגברים.

**************************

איפה יש פה פנים?

אפילו שמות שאמאשלכם נתנה לכם מתלבש בול על הפרצוף תחת שלכם........

בני אלף זונות, אם רק הייתי יכול, הייתי שם אותכם בשורה אחת בעירום עם הזין שלכם בצורת של פיסטוק כי זה מה שיש לכם, יש לכם פיסטוק שאתם מתביישים ממנו, לא יודעים להשתמש בו, בגלל חוסר בטחון לאישה אתם מתנהגים כך, מתביישים מאיך שאתם נראים בחרא של פרצוף שלכם, להקיא עליכם, רק מלהסתכל עליכם אפשר לקבל טראומה לכל החיים, הלוואי ייפתחו לכם את התחת שלא תצליחו ללכת כל החיים שלכם....... 

הלוואי אמאשלכם תראה מה יצא מהכוסשלה 🤮 הייתי שם אותכם בשורה והייתי חותך לכם את החלק הכי מיותר בגוף שלכם בשמחה רבה ומכניס לכם אותו לתחת שלכם.......

הלוואי שתפגשו את בן הזוג שלכם לעתיד לאיזה 6 עשורים בבית הכלא, לפחות...........

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים