Write The Vision


ילד שלי , אני יודעת...................

אני יודעת שאתה כועס עלי, אני יודעת שלא הייתי לצידך כשהיה לך קשה, אני יודעת שרצית שאני אקשיב לך ואני אני התעסקתי בעצמי וכאב לך שלא שמתי לב אלייך ועל כל מה שאתה עובר.

מצטערת, מצטערת שלא הבחנתי כשהיית צריך אותי ושלא הבאתי לך את החיבוק הזה שכלכך חיכית לו, אני יודעת שקשה לך לסמוך עליי ובגלל זה אתה לא משתף אותי,ואני מבינה אותך, התעסקתי יותר מידי בבעיות שלי ולא ראיתי אותך, אבל אני רוצה שתדע משהו קטן: אני גאה בך, גאה בך על כל הדרך הקשה שעברת למרות כל הקשיים אתה הצלחת הם רק חישלו אותך יותר ויותר, גם עם הייתי עסוקה בכל הבעיות שלי זה לא אומר שאני לא חושבת עלייך אלא להפך אני רואה שאתה אלוף ושאתה עובר הכל לבד, אני יודעת שאתה צריך לשמוע ממני מילים טובות אני בטוחה שזה יחזק אותך אבל אני רואה שאתה מסתדר בלי.......... והלוואי שיכולתי להתקרב אלייך יותר ולהיות האמא שתמיד חלמת, אתה יודע לא לימדו אותי איך להיות אמא אבל חשוב לי שתדע שאני אוהבת אותך למרות הכלל ומודה על זה שיש לי בן מדהים כמוך, אמא תמיד פה בשבילך ולמענך אני נלחצת מכל דבר נו אתה כבר יודע אבל זה רק מדאגה, קשה לי קשה לי לראות שגדלת ושהתבגרת. אתה הדבר הכי יקר לי בעולם ולא משנה מה יקרה אמא תמיד תקבל אותך, חשוב לי שלא תכעס עלי אני יודעת אני יודעת שלפעמים אני דואגת ולא משחררת אבל קשה לי לראות אותך נפגע כל פעם מחדש.

אני יודעת,יודעת שאתה זקוק לי. אני יודעת.............

(מכתב שכתבתי לעצמי בשם אמא שלי, הלוואי שהיה לי קשר טוב עם אמא שלי)

*********************

מה אתה לא מבין? אתה לא מבין שאני צריך אותך איתי. אתה לא מבין שאני לא בנוי לשטויות? אני צריך שתבין שאם אתה איתי אז אתה איתי אתה צריך להכיל אותי ואת כל מה שיש בי בלי תלונות אני לא מושלם אתה יודע, אבל כשאני אוהב אז אני אוהב אהבה ללא גבולות וללא תנאי.

אני לא רוצה להיפגע, לא רוצה ריבים ולא רוצה משחקים, אני רוצה אותך,את כל כולך איתי. אני לא רוצה לחשוב מה יהיה ואיך יהיה מה שחשוב שנהיה שנינו יחד, תמיד אחד לשניי בטוב וברע.

תבין..............

אני רוצה רוצה אהבה כמו "בסרטים ובחלומות" אולי אתה חושב שאני מגזים אבל בשבילי אין דבר יותר חשוב מאשר שנאהב אחד את השני, שנעבור הכל יחד לא משנה מה, אני רוצה שנצחק, שנרקוד, שנשמח, שנאהב, שנשתגע, שפשוט נהיה אנחנו בלי מסכות. אני רוצה בסך הכל דבר אחד: שתמיד נהיה יחד בלי שקרים ובלי משחקים, שנלמד לאט לאט להכיר וללמוד את הפגמים של כל אחד ושנדע להכיל אחד את השני בטוב וברע. אז אתה כן? האם אתה אתה מוכן? מוכן לקבל אותי למרות כל הטעויות והפגמים? מוכן לקבל אותי בלי שום בעיות?

אז........ קדימה תתחיל להתפקס ולהיות גבר, גבר שאוהב בלי משחקים, פשוט תהיה גבר אכפתי שדואג ושפשוט אוהב!!!!

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים