לא אפסיק לכתוב !!!!!

זה דמנציה. מה עושים עכשיו

סבבה........ אחלה.............

אל תקראו את הפרקים בבלוג שלי.

אל תתייחסו. תתעלמו. הכל טוב.

זה לא אומר שאני אפסיק לכתוב בגללכם רק משום שאתם לא מעוניינים לקרוא את הפרקים שלי. זה לא אומר שאני אפסיק להביע את דעותיי. רק מלחשוב שישנם קוראים - דתיים וחילוניים - שלא אוהבים את מה שאני כותב, מפרסם ושגם לא אוהבים את היותי גיי אז שטפו לכם את השכל רק בכדי לא לתת לי במה.

תחסמו אותי בכל דרך אפשרית. אני לא משועמם, כמו שטענו כלפיי לא פעם. 

זה לא ימנע מקוראים של הבלוג שלי מכל העולם לקרוא את הפרקים שלי מתפרסמים. רוצים מספרים? בבקשה: עד עכשו קראו את הפרקים בבלוג שלי 10142 קוראים. יש לי קוראים מארצות הברית, גרמניה, יפן, אוקראינה, צרפת, איחוד האמיריות, להמשיך???!!!!

רק תזכרו: כשאני אתפרסם אתם תרדפו אחריי בכדי לעשות כתבת ראיון איתי ואז אני אזכיר לכם את החסימה.

אתם אתרי חדשות קטנים שמחפשים רק ידיעות צהובות!!!!!!

לא אפסיק על אפכם ועל אמתכם!!!!!! עוד לחשוב שפעם רציתי לכתוב אצלכם. כעיתונאי. 

תתביישו לכם!!!!!!

כדברי השיר:

"גם אם לא הכול טוב טוב

לא אפסיק לכתוב טוב
אז אני מביט קדימה אל ההצלחה
לכל סוף יש גם התחלה

משה טסמה (בזי בי):
אם יגמרו לי הדפים ממשיך על הקירות
אובד עצות וואלה אין מה לצפות
כי אם ערכים הפכו לחומר גלם
אני בעייתי שלא חוזר לתלם
אלאדין ללא ג'יני
בדרכים קשות לימדוני
אמת בכל מחיר אני מודה
לא פוחד להיגנב כי אני כבר אחד כזה
מחדיר מוטיבציה ב-ליל הומיס
ובשביל הפיס פאק דה פוליס
מי אני ומה אהיה בגלגול
בוחר ב-ג'ה דופק ת'-רול (מורדאר אינק)
בשביל מיקרופון רציני
חצי מהפתקים בכותל הם שלי
סו הילד כבר לא ילד קאפיש
אם אתם הוא האויב קחו את זה כ-דיס

גם אם לא הכול טוב טוב
לא אפסיק לכתוב טוב
אז אני מביט קדימה אל ההצלחה
לכל סוף יש גם התחלה

ישראל אלמו (אלמו טי):
עיניי פקוחות ללא הרף
טורף כי לא מוכן לחיות כטרף
חי בעולם שהשכל בכיס
עולם שמאחורי הגב נותנים ביס
נזהר מאלה המאזינים לכל דבר
אלה שכוח הקנאה עליהם גבר
אלה שמשתנים כמו עונת מעבר
נאמן רק לחברים מהעבר
חייב לפרוץ עם המיליציה
להפיל ולא ליפול בכול סיטואציה
מאז היותי תשע חודש ברחם
במרדף אחר כיכר הלחם
אז אני מביט אל המרום
בדרך אל החלום
על גופי שריון
לא ליפול בפיתיון

גם אם לא הכול טוב טוב
לא אפסיק לכתוב טוב
אז אני מביט קדימה אל ההצלחה
לכל סוף יש גם התחלה"

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים