You can't change some1

מחקתי את הקבוצה בוואטצאפ של מועדון קוראי הבלוג שלי.

לאחר שהגעתי לתובנה שאף אחד מחברי הקבוצה אינו קורא את הפרקים בבלוג שלי וזה פוגע. התובנה הנוספת היא שראיתי איך אנשים יוצאים מהקבוצה וזה פוגע. אני כותב ומפרסם גם בכדי לשתף וגם בכדי שאנשים יקראו את מה שאני כותב. ואולי..... בסתר לבי טיפחתי ציפיות שאנשים יקראו וידברו על הכתיבה שלי. כגודל הציפיות גודל האכזבות.
לא רוצים לקרוא?
לא מאמינים לי שאני כותב את הפרקים בבלוג שלי ואתם עוד צורחים את זה בקולי קולות?
אתם טוענים שאני קטרן?
אז........ יש לי תשובה אחת בשבילכם: FUCK OFF.
אני לא אתן לכם את הזכות להוריד לי את המורל, כנראה אתם לא ראויים לקרוא את הפרקים שלי בבלוג שלי. אומנם אני לא פולני שמקטר כל הזמן - נכון אסתר הנדל - בסך הכל מציג את הפן האחר שלי.

******************

מסתובבים להם בעולם אנשים. 
עם המון רגשות בפנים חלקם עצובים, חלק באמת שמחים. מחפשים אהבה , ויש כאלה שרק רוצים עבודה יציבה, חלומות במגירה , וההוא שרוצה ילדים ,משפחה. כולם הולכים לישון עם מחשבות על הא ודא ואם היה לי את האומץ לגשת לבחורה ..
או לעזוב את העבודה . וקמים לעוד יום טוב או רע..
שוטפים פנים מסתכלים במראה.......עם פרצוף זועף יוצאים לעבודה......ולא מבינים למה זה עוד יום נורא??
או למה הוא לא מצא את הבחורה זו שתאהב, תרגש ולא תרצה את כספו או את מעמדו והיא רק רוצה רק אותו.
למה לעזאזל אני לא מצליח, וכל יום הוא פשוט יותר ויותר נורא וכלום לא משתנה.
הרי אני אדם טוב, מה אני עושה רע ?? מה בסך הכל ביקשתי אהבה, פרנסה טובה.
היקום עושה - מחזיר אלייך בחזרה.
אבל...


**********************

אנשים לא יכולים לקרוא את מחשבותייך.
אך העולם, היקום יודע, הרגשות שלך, הכוונות שלך, המילים שלך, המחשבות שלך, התפיסה, הסביבה שלך.
אתה המראה ליקום כל מה שאתה, לא מה שאתה מסתובב ומייצג לאנשים, מה שהנך בפנים משתקף החוצה ליקום ונחש מה
אתה רוצה אהבה תתן אותה לא רק לה לזאת שהרטיטה את נשמתך..... גם לבחורה בתור, לזקנה בכביש, לאיש עם הרכב מלפנייך .. .
אתה רוצה שמחה: תתמודד עם השיט ותמצא משהו אחד ששימח אותך ותגדיל אותו, תתפקס עליו.
חלומות במגירה? תפתח אותה לא יצא שד מבטיחה 😉 זה סתם חלום בלהות שלך. תוציא מקסימום תחזיר ותוציא שוב ושוב ושוב .עד שיום אחד זאת תהיה המציאות שלך אז כשאת או אתה מתסוכלים ויש ימים לא קלים אף אחד לא מצפה שנהיה שמחים כל הזמן.
רק תשנו תפיסה
לב שבור תבכו תוציאו הכל, 

אל תחיו בנקמה זה יחזור

אל תתנהגו כקורבן זה יחזור

תחיו באהבה ,תקווה, שאיפה, רצון, שיפור, הסתכלות עצמית, ואמונה.

אף אחד לא מכיר אותך כמו ההשתקפות שלך
היקום.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים