שייכות סופית


ניקיון בית החדש בפעם הראשון שבועיים אחרי שעברתי.
לשם שינוי לקח לי שעתיים לנקות. בבית הקודם זה היה אורך יותר: חצי יום לכל היותר. נו, זה היה בית של 2.5 חדרים. אלפונסו החתולי שלי נהנה מהאוויר הנקי של הבית ומהניקיון. לשם שינוי קפץ לספה לישון עליה אחרי שישן כל השבועיים על הרצפה וסירב לישון איתי במיטה שלי או שלו. מודה עכשו, שאני מרגיש סוף סוף אחרי הניקיון שזה הבית שלי ואני חש שגם אלפונסו.

סוג של שייכות סופית, סוף סוף. במיוחד כשהניקיון הסיר כל ריח של אי שייכות.

*************

מאחר וכל העציצים שהיו לי בבית הקודם נשארו שם, לצערי. אין לי עציצים במרפסת בבית החדש. היו לי אדניות על הסורגים בבית הקודם ומאחר והם התפתחו שם לא הייתה לי אפשרות להעבירם, לפחות עציץ אחד מהם. יש לי בבית החדש אדנית ריקה במרפסת על המעקה ויש עליה שמש חצי יום.

במקרה עברתי אתמול דרך חנות צמחים ונדהמתי לגלות שגם אם אני רוצה לקנות שתיל עם אדמה העסקה מסתכמת בעלות של 70 ש"ח. בחנות אחרת, שהמוכר שלה היה עסוק לאכול בוטנים, שתילים של תבלינים עולים בעשרה שקלים כל אחד.
לעת עתה, ויתרתי על הרעיון. גם ככה, המרפסת ממוקמת מעל סוכה של "רוני פול" ולא מתאים לי להרוס את הסוכה.

במחשבה שנייה, מה צריך עציצים בתוך הבית או על המעקה של המרפסת?

שלא תבינו אותי לא נכון: אני אוהב צמחייה.

*************

יום שבת הקרובה היא שבת רביעית שלי בעבודה. לכן, אני לא יכול לעבוד.

כך זה בענף המלונאות: עובדים 3 שבתות ברציפות ושבת רביעית חופש.

מודה בשמה: אני מחכה לשבת הזאת כמו אוויר לנשימה. להיות בבית, בשקט שלי, יחד עם אלפונסו. 

*************

יש לי וידוי:

כשאבי היה בחיים הוא היה מעשן. באחד מהימים שהוא הגיע לבקרני עישנתי איתו סיגריה מאחר ושנינו היינו טעונים. 
מאז....... זה נהפך אצלי להרגל מגונה בסתר. למרות שכלפיי אנשי הרפואה אני מכחיש שאני מעשן.

עם המעבר לבית החדש לא עבר יום שחשתי שאני פוגע בעצמי עם העישון, שזה הרגל מגונה מאוד.
לקראת סיום ההקרנות התחלתי בשיעולים לא ברורים לחלוטין. ד"ר סריד, האונקולוג שלי, וד"ר קליין, הרופאה הכללית הראשית שלי (מתוך שתיים), בדקו באופן מיידי את הריאות שלי במיידי - מאחר והייתי חולה בדלקות ריאות בעברי - ונמצאו שהן נקיות. יש לי סוג של אלרגיה בדרכי הנשימה. זה התחיל לחדד לי את המחשבה שעליי להפסיק לעשן.
מה עוד שאלפונסו לא אוהב את זה שאני מעשן, אני משתדל לעשן רחוק ממנו כמה שאפשר.

מה גם הפסקת העישון תגרום לי להפסיק להסריח מריח הסיגריות. 
נכון, בימים הראשונים אהיה קצת עצבני אבל אחר כך ארגיש יותר טוב. 
נכון, מפחידה אותי המחשבה שמא אני לא אשמין כתוצאה מכך. למרות שבזמן האחרון אין לי תיאבון כל כך. אולי, עדיין אני תחת השפעת ההקרנות.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים