סרטן הערמונית - פרק 11: תם ונשלם



אני נקי ממחלת סרטן הערמונית. 

אין מאושר ממני בתוצאות. למאות הידיעה שעליי להיות במעקב תמידי, לפחות ב - 3 שנים הקרובות.

על פי בדיקת דם שערכתי לפני שבועיים, עוד כשהייתי בשלבים האחרונים של ההקרנות - 5 הקרנות אחרונות -  הערכים בדם של ה - PSA ירדו פלאים מ - 52 ל - 0.05 כשזה בטווח שבין 0 ל - 4, אצל אדם בריא. מודה באשמה: אני יודע לקרוא תוצאות בדיקות דם. כשקיבלתי את תוצאות הבדיקות צרחתי מאושר ובכיתי דמעות של שמחה יחד עם הרופאות הכלליות שלי ויחד עם רופאת ההקרנות שלי, ד"ר יסמין נתן-עוז.
היום כשנפגשתי עם האונקולוג שלי, ד"ר דוד סריד, הוא שמח שהטיפול הצליח.

לא ביקשתי הנחות בהמשך טיפולי ההקרנות - המשכתי עם ההקרנות עד הסוף. אתמול סיימתי את ההקרנות, בשמחה ובששון. נפרדתי מהצוות הרפואי שטיפל בי בשמחה מהולה בעצב, כי בכל זאת נקשרתי אליהם אחרי כמעט 40 טיפולי הקרנות. שלשום, סיימתי בשעה טובה עם הכדור ההורמונלי.

עכשו עליי להמשיך להקפיד על הזריקה פעם בחצי שנה. כמו כן, עליי להקפיד על נטילת כדורי הסידן ולהמשיך במעקב של כל חצי שנה של בדיקות דם עם הדגש על ה - PSA (ערמונית).

אני יודע שאסור לי לצום השנה ביום כיפור. ואני לא מצטער על כך.

הצבתי לעצמי 3 מטרות:

1. להיות שמח תמיד.
2. לא להתעצבן. שלא לדבר על לא לקחת את הדברים אישית.
3. לשמור על הבריאות שלי. יותר מתמיד.

הרחקתי הרבה מאוד אנשים שחשבתי לתומי שהם חברים שלי, כשבפועל מתחילת התהליך ועד סופו הם לא היו שם בשבילי, אם זה פיזית ואם זה מנטלית. אני לא מצטער על כך.

****************

במוצאי שבת האחרונה אתמול נשאתי תפילה אישית. שאני יודע שריגשה עד מאוד כמה אנשים.


תפילה להקרנה האחרונה,
יהיה רצון מלפניך ה' אלהינו ואלוהי אבותינו שההקרנה האחרונה תנקה את גופי מכל תא סרטני ויעזור לגופי לפרק תאים סרטניים בתחילתם.
יהיה רצון שכל תא שיגדל ויהפוך לשניים יהיה בריא לי ונכון לי וייתן לי גוף בריא, שלם ונקי מסרטן.
יהיה רצון שאמשיך לאהוב את עצמי בדיוק כמו שאני, כי יש מה לאהוב.
יהיה רצון שהטעם הנכון של האוכל יחזור לפי.יהיה רצון שאשן לילה שלם ואאגור כוחות ליום המחרת בשלווה וברוגע.יהיה רצון שאדע להקשיב לסובבים אותי ולהיות ברגוע.יהיה רצון שאמשיך להקיף את עצמי באנשים טובים שעושים לי טוב על הנשמה.יהיה רצון שאעשה למען לעצמי, אשקיע בעצמי שיהיה לי טוב וכך לסביבה הקרובה שלי יהיה גם טוב.יהיה רצון שאדע לשמוח, בכל יום, תמיד.יהיה רצון שאדע תמיד שהכל לטובה ואחייך אל העולם.יהיה רצון שלא אכעס, כי תמיד הכל לטובה.יהיה רצון שאחיה את הרגע ואהנה ממנו, כי הרגע הזה לא יחזור.יהיה רצון שלא אתאפק ולא אדחה ליותר מאוחר, כי עכשיו הוא הזמן המתאים.יהיה רצון שבכל יום אלמד משהו חדש שעושה לי טוב על הנשמהונאמר אמן.

*****************
יש לי מסר לכל אחד ואחת מכם:

לכו להיבדק כל חצי שנה. בדיקת דם!!!!
בבדיקה הזאת אפשר למצוא דברים שהם לא בסדר ולהתחיל לטפל בהם בזמן.
בדיוק מה שאני עשיתי.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים