פחד אלוהים



זוג הומואים הותקפו בדירתם בתל אביב לפני 3 ימים בבוקר.

אחרי שאיים לפגוע בהם ושבר את התריסים בחלון דירתם, שוחרר התוקף ממעצר בתנאים מגבילים, אך הפר את צו ההרחקה מיד לאחר השחרור. בני הזוג מיואשים וברחו מדירתם: "אין משטרה, אין הגנה. ארזנו הכל ויצאנו"

בכל יום אנחנו כחברה מתוודים לעוד ועוד מקרי שנאה נגד להט״ב. הלהט״בופוביה המשתוללת ומשטרת ישראל עוצמת עיניים, מתעלמת וסוגרת תיקים אפילו מבלי לזמן לחקירה תוקפים שזוהו במצלמות וידיאו.
חברי וחברות הקהילה הגאה הם לא שק החבטות של קיצוניים. זאת מציאות שאנחנו לא נקבל. לא נשתוק ולא נאפשר הפקרה של הזכות שלנו לחיות בביטחון מלא במדינה שלנו. אנחנו קוראים למשטרת ישראל להתעשת ולהראות יד קשה כנגד התקיפות והאיומים על הקהילה הגאה.

***************************
כל יום שעובר.............
אני חושש נורא מהשכן שלי שרק לאחרונה חזר בתשובה ובעל עבר פלילי.
הוא סובל מהתקפי זעם והבן אדם ממש לא צפוי, בעליל. כל דבר לא מוצא חן בעיניו. רק בשבת האחרונה כשתליתי כביסה הוא עמד בפתח דלת הבית ונישנש חטיפים ושמתי לב שהוא לוטש עיניים לכיווני וכשהוא קלט שאני רואה אותו מהר מאוד הסיט את מבטו. זה היה ממש מטריד כל הקטע הזה.
מיותר לציין כי אנחנו לא מדברים מאז יום כיפור האחרון.
אני מאוד חושש לחיי!!!!!!
כבר תפסתי אותו לאחרונה כשהתרחצתי שהוא מציץ דרך חלון החדר שלי ומשקיף עליי כשאני ערום כביום הוולדי. מאז אני ממש סוגר את חלון החדר שהוא לכיוון חדר המקלחת עד לכדי סגירה מלאה.
רק הבוקר הוא לא הפסיק להשתעל משעה 06:20 בבוקר אצלו בבית ובחצר רק בכדי שאתעורר ואצא לגינה עם פצ'וצ'ו.
אם אני אתעמת איתו הוא מן הסתם יכחיש ולא יבין מה לא בסדר מבחינתו.

***************************
השבוע בהונגריה- הממשלה את החוק שיאפשר לאזרחי המדינה לדווח לרשויות על זוגות להט״ב שמגדלים ילדים. המטרה ברורה: הדרה מוחלטת של להט״ב במרחב הציבורי. מערכת בתי המשפט בהונגריה, שספגה את המהפכה המשפטית ב2012 - היא היום מערכת מוחלשת, פוליטית וכזו שאינה מגנה על זכויות להט״ב ויכולה לעצור את ההידרדרות.
מאז גל החקיקה האנטי להט״בית בהונגריה- חלה עלייה מסיבית במקרי האלימות והשנאה נגד חברי הקהילה הגאה במדינה שאינם מרגישים בטוחים להיות מי שהם.ן.
השבוע בישראל - המשטרה מחליטה לסגור את התיק נגד הפורעים שתועדו מיידים אבנים לעבר בית עם דגל גאווה, זוג הומואים מותקף בביתם בת״א וסופג איומים ברצח בשל נטייתם וגל הלהט״בופוביה שהתחיל מאז הקמת הממשלה ממשיך כשברקע המהפכה המשפטית שמאיימת להחליש את בתי המשפט וזכיות האדם. רק כשהפעם נראה שהמשטרה מיישרת קו עם רוח המפקד ומפקירה את הביטחון שלנו.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים