התוודויות




רגע לפני כניסת שבת......

מספר התוודויות:

1. ניקיתי את הבית כי הייתי חייב את עצמי ולפצ'וצ'ו שלי. מה שעברו שבועיים מאז שניקיתי. איך שסיימתי רק חטפתי לאכול וחיכיתי למשלוח שהזמנתי ובין לבין שמתי מכונת כביסה. (הרגשתי כמו אישה קטנה). רק אחרי שהמשלוח הגיע ואירגנתי הכל במקרר אז הרשתי לעצמי לקרוס לשנ"צ של שעה וחצי.

2. די הורדתי פרופיל למרות שזה מאוד קשה לי בכל ההתבטאויות ברשתות החברתיות לאור המצב במדינה. אני מאוד מפחד, מאד מפחד, ממה שהולך להיות. אסור להתבטא ולהביע דעה גם אם היא שונה משל האחר. נהגים חותכים בכבישים רכבים אחרים ואף מרימים יד. אנחנו בכיוון של דיקטטורה כמו בטורקיה, פולין, הונגריה אם לא נתעשת אזי נגיע לשם מהר מאוד. אם אני להטבי אזי משייכים אותי ישר לשמאל ואף לשמאל הקיצוני למרות שאני ממזמן כבר לא בשמאל - אני מעיד על עצמי כקול השפוי במרכז בעל תפיסות של לא ימין ולא שמאל. אני לא משתתף בההפגנות למרות שהן מאוד חשובות.

3. הגרוע מכל, בסביבה הטבעית שלי, קרי: הבית, מתפתחת לה כת של כפייה דתית בנוסח איראן. התעוררת בבוקר? יופי. שים תפילין, תקרא שחרית, תקרא תהילים ואחר כך תאכל ותרוץ לטיפולי פיזיותרפיה ליד המרוסקת. הלו...........
מה שאני עושה בדלת אמותיי זה עינייני הפרטי בלבד. זה שאני מכבד את השכנים הדתיים שלי ואני לא שם מוזיקה בפול ווליום ואני מסתובב לבוש גם בבית שלי וגם בגינה זה לא אומר שעליכם לכפות עליי את אורח החיים שלכם כמו שאני לא כופה את אורח החיים שלי. זה שהחיים שלכם מאוד מסובכים זה לא אומר שהחיים שלי חייבים להיות גם כן.

4. השקרים, כן שקרים, של ראש הממשלה נתניהו שהוא מפזר על ימין ועל שמאל ומאמינים לו זה נורא, פשוט נורא. הבטיח להוריד את יוקר המחייה לא הוריד. הבטיח להוריד את מחירי החשמל לא הוריד. טען שהיה יו"ר האופוזיציה בתקופת ההתנתקות כשבפועל היה שר אוצר בממשלת הליכוד וטומי לפיד היה יו"ר האופוזיציה: ונתניהו התפטר אחרי שהצביע מספר פעמים בעד ההתנתקות ואז לפני ביצועה הוא התפטר. טען שממשלת בנט - לפיד עשתה הסכם עם החיזבאללה כשבפועל ההסכם היה עם ממשלת לבנון. טען שהתקציב כולל מלחמה ביוקר המחייה והגדלת התחרות ובפועל התוכניות בנושא הוצאו מהתקציב ולא קיימות בחוק ההסדרים. אלה רק מקצת הדוגמאות.

5. אני הולך להגיד כאן משהו מאוד בומבסטי ואני אומר תודה רבה שאבי לא בחיים ולא שומע אותי אומר את זה שלא לדבר שאני כותב את זה: לאור המצב הקיים והמציאות חייבת להיות הפיכה צבאית, תרתי משמא. שהצבא יתפוס את השילטון לתקופה עד אשר המצב יתייצב. לא ממשלת רוטציה, לא ממשלת אחדות לאומית אלא הפיכה צבאית. עד אשר הקרע בעם ייפסק. עד אשר הביטחון האישי - כלכלי והביטחון בגבולות ובאיו"ש יתייצבו. 

6. הן בחברה הישראלית והן בחברה הערבית הקיצוניים הרימו את הראש. מה בסך הכל האנשים הפשוטים בשתי החברות רוצים? רוצים להתפרנס בכבוד, להביא אוכל ולהביא קורת גג לילדים שלהם. לא רוצים לממן, לספסר, את הפוליטיקאים מסויימים משני הצדדים שרואים בנו שקופים, תרתי משמא. כן, זו דעה סוציאליסטית גריידא הרי אמרתי כבר שאני מחזיק בדעות שהן לא רק שמאל אלא גם ימין. כבר עבד הכלח על התיוג הפוליטי של ימין או שמאל במציאות הישראלית.


אני מתאר לעצמי שאני עלול לאבד חברים וחברות רק בגלל שהבעתי, שיקפתי, חלקתי את חלק מדעותיי. 
אני מנתח את המציאות נוכחה ממרומי גילי ה - 54.
וכן,
אני אזרח מודאג.
אני כבר לא מכיר את המדינה שלי שאני אוהב אותה נורא.
פה נולדתי.
פה שירתתי את צבאה, שירות סדיר מלא וגם שירות מילואים עד גיל 40 (השתחררתע בדרגת רס"ל). בעוד שאני רואה שרים בממשלה וח"כים בקואליציה שאפילו לא שירתו בצבא יום אחד ואם עשו שירות צבאי אזי זה היה שירות של 3/4/5 חודשים.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים