טוב לי



אני אדם פשוט כמו כולם!!!!!!

לא מתיימר להיות כוכב בינלאומי

או..........דוגמן בינלאומי עם קוביות בבטן

או.........זמר מצליח למרות שאני נורא רוצה לשיר.

כבר כתבתי על זה בעבר ואני כותב שוב ושוב על זה כי זה לא מובן מאליו.

**********************

אני כותב בבלוג שלי שהוא יומן אישי וירטואלי שלי.

זה שאני חושף פרקים ממנו כי אני נורא רוצה לשתף מהחוויות האישיות שלי, מסיפור החיים שלי, לטוב ולרע יש בהם קטעים מצחיקים מלאים בהומור ציני ויש בהם קטעים רציניים משתפכים. בסך הכל אני בן אדם עם רגשות. אני אנושי. לא רובוט, שיש הרבה כאלה ביפן.

היו כאלה שהתלהבו והרגישו כשקראו את הפרקים שהפצתי שבעצם כל פרק קשור לפרק הקודם. זה יצא ככה מבלי לחשוב על זה.

אז.....................

לא אכפת לי אם קוראים או שלא קודם כל אני כותב בכדי לשחרר ולקרוא מחדש את מה שכתבתי בכדי לנתח את מה שאני מרגיש.

***********************

אומנם אני לבד

וטוב לי עצמי

עם הפלוסים ועם המינוסים שלי.

מספיק היו לי בחיי אנשים עם אנרגיות שליליות שיצאו החוצה והקרינו לסביבה.

הפסקתי ממזמן עם ההתנצלויות ועם ההתנגחויות. מי שלא טוב שיהיה לו יום טוב.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים