איפוק זה כוח



אני יהודי. ישראלי גאה. ציוני גאה. בעל דעות פוליטיות מרכז שמאל שפוי. גאה להיות גאה🌈🌈🌈🌈 מכבד כל אדם באשר הוא ודעותיו, אפשר להסכים שלא להסכים.

***************************

לפני 44 שנה, כשהייתי בן 9, עברתי אונס קבוצתי. 

(דיברתי על זה לא פעם ולא פעמיים).

מאז הנפש שלי נשארה מצולקת. מבחינתי כל מקרה אונס / הטרדה מינית מחזיר אותי אחורה. המקרה של אבי חימי ראוי לגינוי כמו המקרה של חיים רמון כמו המקרה של אפי נווה ועוד. כל הבכי והנהי של ערוץ 13 בכלל ושל איילה חסון ממש לא במקום. 

ראיתי את הראיון עם גב' חסון. איפה היא הייתה כשהתלהמו כנגדי בטוויטר ואיחלו לי למות? איפה היא הייתה כשהגיעו ביריונים אליי לבית באישון לילה ורצו להכות אותי עד מוות? רק בגלל שאני גיי ושהייתי שמאלן בדעותיי, אני מדגיש: הייתי שמאלן. רק בגלל שאני לא אוהד את גב' חסון? 

ציפיתי מגב' חסון שתקום ותנמיך את הלהבות בהתקפות שהיו נגדי בטוויטר. אז עכשו כשלא נוח לה אזי היא תוקפת, משמיצה, מזילה דמעות תנין? כשלה היה נוח לשלוף שד בגלוי בלובי מלון כשהייתה מניקה את בנה זה בסדר כשכולם מסתכלים עליה וכשאישה אחרת עושה את זה אז היא צועקת "גוועאלד"? 

גב' איילה חסון, 

1. מי את שתטיפי מוסר לאחרים? שהרי את ופטרונך מפעילים מכונת הרעל בשיטתיות. 
2. אותך ואת פטרונך לא חוקרים. כולם יודעים עליכם.
3. "קצת בושה"??!! את מדברת על בושה?? מתי הסתכלת במראה בפעם האחרונה?

תתביישי לך.

***************************
כשאנחנו מפולגים בתוכנו אזי האוייבים שמסביבנו תוקפים אותנו.

תמיד קראתי, טענתי, שאנחנו מפולגים וחייבים להיות מאוחדים. זה חייב להיות ב - DNA של הממשלה שלנו, לא משנה אם היא מהימין או מהשמאל. אסור לנו לתת לפוליטיקאים כאלה או אחרים לסכסך בתוכנו. אפשר להתווכח. אפשר להסכים שלא להסכים.

אנחנו חייבים לעשות הכל אבל הכל על מנת לא להגיע למלחמת אחים.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים